Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Trip.com
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
62–67 av 479 anmeldelser
Anmeldt 28. oktober 2018

Kjempe flott beliggenhet, midt i Lillehammer nĂŠr alt som er verdt Ă„ se. Gammelt ĂŠrverdig hotell, kommer gjerne tilbake hit.
Rommet var stort. Egen sitte gruppe, sofa, minibar, utsikt fra tre vinkler, sÄ rett ut pÄ gamle bank torget. Stille og rolig.
Frokosten var ogsÄ veldig bra, noe dumt var det Ä mÄtte gÄ ut for Ä spise.
Egen parkering og rett ved togstasjonen.
Betjeningen var veldig bra

Romtips: HjĂžrnesuiten i 3, var solfylt og stille.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne T
HannaStenberg, Daglig leder pÄ First Hotel Breiseth, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei AnneT2520!

Tusen takk for denne veldig koselige tilbakemeldingen! Den lyste opp dagen vÄr! :)
Gleder oss til Ă„ se deg igjen.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fint og litt gammeldags. Ligger rett ved togstasjonen og busstasjonen. Gratis parkering utenfor hotellet. Obs! Parkeringsbevis fÄes i resepsjonen.
Gode senger, og god frokost med glutenfri og laktosefri mat/drikke.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, edleflusundn

Hei Edle!

Takk for fin tilbakemelding!
Hyggelig Ä hÞre at du trivdes hos oss, og at du likte frokosten og sengene vÄre.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 29. august 2018

Vi ankom litt sent fredag kveld i forbindelse med at vi skulle sykle Birkebeinerrittet neste morgen. Vi ble tatt i mot pÄ en hyggelig mÄte ved innsjekking, rommet var rent og fint. Frokosten startet allerede 0400 i forbindelse med Birken, vi var pÄ plass i frokostsalen 0600. Bra utvalg, og de var flinke til Ä fortlÞpende fylle pÄ med mat. Fikk ha bilen parkert til vi var tilbake fra rittet.

1  Takk, Morten61

Hei Morten61!

Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til Ä publisere denne pÄ Tripadvisor.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell like ved gÄgate og handelssentrum. Litt slitent rom, men rent og skikkelig med gode senger. Trivelig betjening med godt humÞr som fikset super frokost i en rommelig spisesal pÄ gateplan. Gratis kaffe og te i en stilig salong. Egen gratis parkering med inngang direkte til resepsjonen.

Takk, Peter L L

Hei Peter!

Dette var hyggelig Ă„ hĂžre, spesielt dine fine ord om personalet og deres innsats.
Godt Ä hÞre at du trivdes hos oss, og at du var fornÞyd med bÄde frokost og renhold.
Velkommen igjen! :)

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Helt sentralt pÄ Lillehammer. Supre (nye) senger, parkering rett utenfor. Innholdsrik og deilig frokost. Hyggelig betjening, rent og ordentlig. Men...nÄr det er 30 varmegrader ute og tropenatt, hjelper det lite med Äpen balkongdÞr. Savnet aircondition. Har du rom pÄ vestsiden hÞrer du togene pÄ jernbanestasjonen og taxi-trafikken derfra. Overnatter gjerne igjen, bare det er en litt annerledes temperatur.

Takk, Yngve H

Hei Yngve!

Takk for at du tok deg tid til Ä gi oss din tilbakemelding - det setter vi stor pris pÄ. :)

SÄ fint at du likte sengene vÄre, og at du satte pris pÄ frokosten, personalet og renholdet.

Sommeren 2018 skulle vi gjerne ha Ăžnsket oss aircondition ja! :)
Det kommer vi nok ikke til Ä fÄ, men vi har kjÞpt inn flere vifter, slik at vi skal vÊre litt bedre rustet for tropenetter i Är. :)
PĂ„ gjensyn!