Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig Hotel i eldre stil med det du trenger for sentrumsnær beliggenhet.
Ingen restaurant.Men hotellet er i sentrum i gå avstand til alt du trenger. God frokost. Stille og rolig. Bra og gratis parkering i bakgården.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, TomR69
HannaStenberg, Daglig leder på First Hotel Breiseth, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei TomR69.

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på Tripadvisor. Det betyr mye for oss!
Vi er veldig glade for å høre at du trivdes så godt hos oss, og håper vi får se deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 28. oktober 2018

Kjempe flott beliggenhet, midt i Lillehammer nær alt som er verdt å se. Gammelt ærverdig hotell, kommer gjerne tilbake hit.
Rommet var stort. Egen sitte gruppe, sofa, minibar, utsikt fra tre vinkler, så rett ut på gamle bank torget. Stille og rolig.
Frokosten var også veldig bra, noe dumt var det å måtte gå ut for å spise.
Egen parkering og rett ved togstasjonen.
Betjeningen var veldig bra

Romtips: Hjørnesuiten i 3, var solfylt og stille.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, AnneT2520

Hei AnneT2520!

Tusen takk for denne veldig koselige tilbakemeldingen! Den lyste opp dagen vår! :)
Gleder oss til å se deg igjen.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fint og litt gammeldags. Ligger rett ved togstasjonen og busstasjonen. Gratis parkering utenfor hotellet. Obs! Parkeringsbevis fåes i resepsjonen.
Gode senger, og god frokost med glutenfri og laktosefri mat/drikke.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Edle Flusund N

Hei Edle!

Takk for fin tilbakemelding!
Hyggelig å høre at du trivdes hos oss, og at du likte frokosten og sengene våre.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 29. august 2018

Vi ankom litt sent fredag kveld i forbindelse med at vi skulle sykle Birkebeinerrittet neste morgen. Vi ble tatt i mot på en hyggelig måte ved innsjekking, rommet var rent og fint. Frokosten startet allerede 0400 i forbindelse med Birken, vi var på plass i frokostsalen 0600. Bra utvalg, og de var flinke til å fortløpende fylle på med mat. Fikk ha bilen parkert til vi var tilbake fra rittet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Morten61

Hei Morten61!

Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å publisere denne på Tripadvisor.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell like ved gågate og handelssentrum. Litt slitent rom, men rent og skikkelig med gode senger. Trivelig betjening med godt humør som fikset super frokost i en rommelig spisesal på gateplan. Gratis kaffe og te i en stilig salong. Egen gratis parkering med inngang direkte til resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Peter L L

Hei Peter!

Dette var hyggelig å høre, spesielt dine fine ord om personalet og deres innsats.
Godt å høre at du trivdes hos oss, og at du var fornøyd med både frokost og renhold.
Velkommen igjen! :)