Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Overnattet her 1 natt i forbindelse med jobben. Et litt slitent hotell, som muligens har behov for litt oppgraderinger. Men det var rene rom, gode senger og hyggelig personale. Ligger sentralt, kun 1 minutt unna togstasjonen

Takk, livsnyteren11
HannaStenberg, Daglig leder på First Hotel Breiseth, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2019

Hei livsnyteren11!

Takk for fin tilbakemelding.
Flott å høre at du var fornøyd med renholdet og servicen du fikk hos oss.
Velkommen igjen!

Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Ypperlig beliggenhet 50 m fra skysstasjonen. Billig, litt slitent hotell, men god valuta for pengene. God frokost. Ingen mini bar men kan kjøpe vin/øl i resepsjonen. Tv på rommet, litt bråk fra gaten.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, christianhayopsahl

Hei christianhayopsahl!

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Hvis du kommer tilbake til oss, spør gjerne om et rom ut mot bakgården - der er det stille og rolig, og utsikt mot Mjøsa. :)

Anmeldt 20. mars 2019

Vi kom på kvelden, og reiste tidlig på morgenen. Ble mottatt av hyggelig personale i resepsjonen, og rommet var rent og ryddig. I likhet med mange av hotellets gjester skulle vi gå Birken - og hotellet hadde frokost klar fra svært tidlig morgen.

Takk, 383morten
HannaStenberg, Daglig leder på First Hotel Breiseth, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Hei 383morten!

Takk for flott feedback!
Gratulerer med overstått Birken. Veldig glad for å høre at oppholdet hos oss stod til forventningene, på en travel og hyggelig helg. :)
Håper vi ser deg igjen neste vinter - eller skal du kanskje også løpe og sykle..? :) Velkommen!

Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Et bra hotell med gangavstand til det meste. 4 minutter å gå fra jernbanestasjonen. Ble møtt av serviceinnstilt og hyggelig resepsjonist. Sov godt i behagelig seng i 2 etasje mot bakgård. God frokost. Vært der mange ganger, og kommer gjerne tilbake.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ZivaFrida

Hei ZivaFrida!

For en koselig tilbakemelding! :)
Takk for at du tok deg tid til å skrive denne, og for at du kommer tilbake til oss igjen og igjen.
Det setter vi stor pris på, og vi gleder oss til å se deg igjen.

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Slitent hotel, men rent og hyggelig betjening.
Grei frokostbuffet. Vaffel og kaffe eller te i kaffestuen på kvelden. OK overnatting sentralt rett ved jernbanestasjon. Gratis parkering med bevis fra hotellet.

Takk, 172gunnar_

Hei 172gunnar_!

Takk for din tilbakemelding!
Flott å høre at du var fornøyd med renholdet, og servicen fra våre ansatte.
Det planlegges en renovering av hotellet i framtiden, og det gleder vi oss til. :)