Booking.comUSD 109
eDreamsUSD 109
Official HotelUSD 109
Trip.comUSD 161
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Svært slitent hotell med hyggelig resepsjonister. Rommene er utstyrt med slitne møbler og en ny deilig seng. Ingen kjøleskap på rommene, men om du er astmatiker og allergiker er du heldig å gå i anfall etter du kommer inn på rommene som har vegg til vegg tepper. Det lukter fukt / råte på store deler av hotellet - I heisen, i korridoren og på rommene. Mye MacGyver løsninger. Støvete rom. Frokost under covid19-pandemien har de løst med å spørre hva du vil ha kvelden før, så må du gi en lapp til personalet i spisesalen som igjen serverer deg. Spisesalen var ren og pen.

Hotellet koster mer enn det smaker.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, CarinaTK
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Et steinkast fra togstasjon og meget sentralt beliggende i sentrum i forhold til utesteder og butikker. Hotellet er fra 1800-tallet, og fremstår nesten som hjemmekoselig. Hotellet var tilbake i tid et hotell som kunstnere valgte å bo på.
Meget hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Breiseth hotell ligger sentralt til i Lillehammer,med en kort spasertur fra togstasjon. Det er også kort vei til både spisesteder og barer,samt gågata med ett rikholdig utvalg av butikker.
Breiseth hotell bærer noe preg av tidens tann og kunne med fordel vært modernisert. Rommene er store,med gode senger,men med gammelt interiør.
Frokosten er grei,men den står nok noe tilbake i forhold til bransjestandard.
Betjeningen er forøvrig hyggelig og hjelpsom.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 847oddbj_rnk
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Overnattet på hotellet med en venninne. Helt ok sted for overnatting, men stedet bærer preg av slitasje. Det var også svært støvete og dårlig rengjort over varmeovn ved vinduet. Veldig bra beliggenhet, like ved jernbanestasjonen. Grei frokost.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, siljeika
HannaStenberg, Daglig leder på First Hotel Breiseth, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2019

Hei siljeika!

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din!
Beklager at du opplevde støvete områder på rommet ditt. Slik skal det ikke være.
Vi har nå gått over alle rom med sofa, og passet på å dra fram og støvsuge bak.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss en gang. :)

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Overnattet her 1 natt i forbindelse med jobben. Et litt slitent hotell, som muligens har behov for litt oppgraderinger. Men det var rene rom, gode senger og hyggelig personale. Ligger sentralt, kun 1 minutt unna togstasjonen

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, livsnyteren11

Hei livsnyteren11!

Takk for fin tilbakemelding.
Flott å høre at du var fornøyd med renholdet og servicen du fikk hos oss.
Velkommen igjen!