Priceline
Trip.com
Booking.comUSD 158
Official HotelUSD 158
Anmeldt 6. juli 2020

Dette er et hotell med god beliggenhet og god seng. Hyggelig resepsjon. Det er nok det positive. Hotellet er nedslitt og roper etter en oppussing. Lukter pussig rundt om(fukt?). Frokost under covid er elendig. Har besøkt flere hotell under denne perioden og dette hotellet taper på alle punkter. Lite mat, kald såkalt varm frokost. Å når man skal be om påfyll føles dette som noe uvanlig. Ett egg og 2 bacon skiver og en liten skål bønner er iallefall ikke nok til meg. Så kommer ikke tilbake hit. Finnes heldigvis bedre hoteller i fantastiske Lillehammer

Takk, Ronny K
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Store rom, gode senger. Lite men greit bad med dusj. På rommet var det alt for få stikkontaker. Ingen klimaanlegg eller kjøleskap, noe som burde være (30° når vi var der). Hotellet er slitt og trenger oppussing, også i fellesområdene.
Hyggelig betjening. Grei gratis parkering.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Svært slitent hotell med hyggelig resepsjonister. Rommene er utstyrt med slitne møbler og en ny deilig seng. Ingen kjøleskap på rommene, men om du er astmatiker og allergiker er du heldig å gå i anfall etter du kommer inn på rommene som har vegg til vegg tepper. Det lukter fukt / råte på store deler av hotellet - I heisen, i korridoren og på rommene. Mye MacGyver løsninger. Støvete rom. Frokost under covid19-pandemien har de løst med å spørre hva du vil ha kvelden før, så må du gi en lapp til personalet i spisesalen som igjen serverer deg. Spisesalen var ren og pen.

Hotellet koster mer enn det smaker.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, CarinaTK
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Et steinkast fra togstasjon og meget sentralt beliggende i sentrum i forhold til utesteder og butikker. Hotellet er fra 1800-tallet, og fremstår nesten som hjemmekoselig. Hotellet var tilbake i tid et hotell som kunstnere valgte å bo på.
Meget hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Breiseth hotell ligger sentralt til i Lillehammer,med en kort spasertur fra togstasjon. Det er også kort vei til både spisesteder og barer,samt gågata med ett rikholdig utvalg av butikker.
Breiseth hotell bærer noe preg av tidens tann og kunne med fordel vært modernisert. Rommene er store,med gode senger,men med gammelt interiør.
Frokosten er grei,men den står nok noe tilbake i forhold til bransjestandard.
Betjeningen er forøvrig hyggelig og hjelpsom.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 847oddbj_rnk