Gratis avbestilling frem til 28.08.22
FindHotel
Anmeldt 16. juli 2021

Generelt gammelt og slitent. Vi fikk et skikkelig lite drittrom med vindu mot jernbane. Støy store deler av natten ble fra jernbane og parkeringsplass utenfor. Men kan hende skyldes det uflaks - var bare dette rommet igjen å velge da vi bestilte.

Det er satt opp skilt med beskjed om å holde to m avstand. Og også satt ut en beholder med Antibac ved døren til frokostsalen. Ut over det er smittevern fraværende. Ingen respekterte skiltingen. Heller ikke ansatte. Masse kø til frokost. Lite lokale. Folk står og går og sitter tett i tett. Betjeningen foretar seg intet. Utrolig at man får lov å organisere matservering på denne måten i disse tider.

Takk, 805oleo
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

To overnattinger på dette hotellet. Beliggenheten er god, men kort avstand til det meste i sentrum. Hyggelige damer i resepsjonen. Ingen AC på rommene, noe som gjorde første natt vanskelig på tross av innkjøpt vifte. Fikk bytte rom, som gav hakket bedre luft. Grei frokost
Små rom, men opplevdes rent. Hotellet generelt er svært slitt. Gratis parkering på utsiden

Takk, christophers405
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Rimelig slitt rom og bad, dermed opplevdes rommet som ekkelt. Upraktisk seng og ingen nattbord. Heller ingen andre sittemuligheter enn i seng. Heller ikke lystett gardiner, noe som er svært upraktisk på sommeren. Også dårlig ventilasjon på rommet. Mye støy fra togstasjonen. Frokosten var ok, derfor ble det ikke bunnschore.

Romtips: Anbefales ikke.
Takk, Sandra Åberg K
Anmeldt 27. juni 2021

Det var god service og en god frokost. Hotellet trenger nok oppussing. Sofaen på vårt rom var fullstendig utslitt. Fjærene kom nesten igjennom stoffet. Kast denne. Det er fin beliggenhet. Bra med parkering.

Takk, Jan190444
Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Hotellet bar preg av lite oppussing de siste tiårene. Mye tunge, mørke, gamle møbler på rommet vårt, det jeg tenkte at de fint kunne vært fjernet fra rommet. Sofaen feks var ubrukelig å sitte i. Bra størrelse på badet, dessverre litt slitent og luktet rått etter dusj. Malinga på toalettdøra flasset ganske bra.
Vi hadde 2 enkeltsenger. Sengene hadde de oppgradert til senger med fjernkontroll der man kunne stille inn høyde på skuldre og hofter. Min seng sto bare å slå så den funksjonen virket ikke. Derfor var senga litt rar i innstillingene, men det fikk jeg ikke gjort noe med. Burde heller investert i helt vanlige, gode madrasser.
Frokostbuffeten var ok. Greit utvalg, men kjedelig lokale med vanvittig stort potensiale.
Håper noen investerer litt penger her for dette hotellet har bra potensial.
Kjempebra beliggenhet ifht tog, buss og by.

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, Ailiskh