Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
Anmeldt 3. august 2021

Ok, så er det litt "gammelfint" og slitt. Det gjør egentlig ingenting. Superhyggelig personale, rene rom og deilig frokost. Artig med alle maleriene som var gitt som betaling for opphold av Lillehammerkunstnerne. Svært sympatisk med gratis parkering. Vi koste oss og kommer gjerne igjen.

1  Takk, Nin68
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En fin og god opplevelse! Fantastisk hjørnerom med seng på hems. Det var topp, med stue og sofa. Deilig frokost. Supert personal! Nærme til alt i byen. Super beliggenhet.
Olympiaparken i nærheten er verdt et besøk. Kafé og resturantlivet er godt.

Takk, P2262RHlindar
Anmeldt 16. juli 2021

Generelt gammelt og slitent. Vi fikk et skikkelig lite drittrom med vindu mot jernbane. Støy store deler av natten ble fra jernbane og parkeringsplass utenfor. Men kan hende skyldes det uflaks - var bare dette rommet igjen å velge da vi bestilte.

Det er satt opp skilt med beskjed om å holde to m avstand. Og også satt ut en beholder med Antibac ved døren til frokostsalen. Ut over det er smittevern fraværende. Ingen respekterte skiltingen. Heller ikke ansatte. Masse kø til frokost. Lite lokale. Folk står og går og sitter tett i tett. Betjeningen foretar seg intet. Utrolig at man får lov å organisere matservering på denne måten i disse tider.

Takk, 805oleo
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

To overnattinger på dette hotellet. Beliggenheten er god, men kort avstand til det meste i sentrum. Hyggelige damer i resepsjonen. Ingen AC på rommene, noe som gjorde første natt vanskelig på tross av innkjøpt vifte. Fikk bytte rom, som gav hakket bedre luft. Grei frokost
Små rom, men opplevdes rent. Hotellet generelt er svært slitt. Gratis parkering på utsiden

Takk, christophers405
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Rimelig slitt rom og bad, dermed opplevdes rommet som ekkelt. Upraktisk seng og ingen nattbord. Heller ingen andre sittemuligheter enn i seng. Heller ikke lystett gardiner, noe som er svært upraktisk på sommeren. Også dårlig ventilasjon på rommet. Mye støy fra togstasjonen. Frokosten var ok, derfor ble det ikke bunnschore.

Romtips: Anbefales ikke.
Takk, Sandra Åberg K