Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
FindHotel
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Overnattet en natt med frokost. Lite rom med bitteliten veranda. Gode rene senger som ikke kan kalles dobbeltseng da de sklir ifra hverandre hvis du nærmer deg midten..... FROKOSTEN får alle stjernene, skjeldent bra. Og jenta i resepsjonen var et oppkomme av imøtekommenhet og smil, tommel opp for henne.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jothp
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Rommene kan ikke vært oppusset siden OL i 94. Skranglete skitten vifte som bråket sykt på badet. Ekstremt trangt bad. Gulvet hadde sett sine beste dager på rommet, da det var svart der folk gikk mest, og lysere i sidene. Sier ikke det var skittent, men så ikke bra ut i 2021 når man må betale over 1500kr for en natt. Frokosten var grei, men slitne møbler der og

Romtips: Heldig som fikk parkering bak hotellet, men ikke langt å gå
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ivar B
Anmeldt 3. august 2021

Ok, så er det litt "gammelfint" og slitt. Det gjør egentlig ingenting. Superhyggelig personale, rene rom og deilig frokost. Artig med alle maleriene som var gitt som betaling for opphold av Lillehammerkunstnerne. Svært sympatisk med gratis parkering. Vi koste oss og kommer gjerne igjen.

1  Takk, Nin68
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En fin og god opplevelse! Fantastisk hjørnerom med seng på hems. Det var topp, med stue og sofa. Deilig frokost. Supert personal! Nærme til alt i byen. Super beliggenhet.
Olympiaparken i nærheten er verdt et besøk. Kafé og resturantlivet er godt.

Takk, P2262RHlindar
Anmeldt 16. juli 2021

Generelt gammelt og slitent. Vi fikk et skikkelig lite drittrom med vindu mot jernbane. Støy store deler av natten ble fra jernbane og parkeringsplass utenfor. Men kan hende skyldes det uflaks - var bare dette rommet igjen å velge da vi bestilte.

Det er satt opp skilt med beskjed om å holde to m avstand. Og også satt ut en beholder med Antibac ved døren til frokostsalen. Ut over det er smittevern fraværende. Ingen respekterte skiltingen. Heller ikke ansatte. Masse kø til frokost. Lite lokale. Folk står og går og sitter tett i tett. Betjeningen foretar seg intet. Utrolig at man får lov å organisere matservering på denne måten i disse tider.

Takk, 805oleo