Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Priceline
Orbitz.comUSD 106
Anmeldt 11. september 2021

Jeg hadde to overnattinger på dette hotellet. Beliggenheten er sentral, men kort gangavstand til det meste i sentrum. Hyggelig betjening i resepsjonen. Frokosten var velsmakende, men utvalget kunne vært litt større. Enkeltrommet jeg fikk var lite, men opplevdes rent. Generelt har rommene behov for oppussing.

Takk, jeken100
Anmeldt 18. august 2021

Sentral beliggende nær sentrum Imøtekommende personellGratis parkering ved hotellet Litt lite rom men gode senger Reint og fint Svært god frokost med tildelt tidspunkt i spisesalen Har benyttet dette hotellet tidlegare og kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, oddbjorgaarsbog
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Overnattet en natt med frokost. Lite rom med bitteliten veranda. Gode rene senger som ikke kan kalles dobbeltseng da de sklir ifra hverandre hvis du nærmer deg midten..... FROKOSTEN får alle stjernene, skjeldent bra. Og jenta i resepsjonen var et oppkomme av imøtekommenhet og smil, tommel opp for henne.

Takk, jothp
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Rommene kan ikke vært oppusset siden OL i 94. Skranglete skitten vifte som bråket sykt på badet. Ekstremt trangt bad. Gulvet hadde sett sine beste dager på rommet, da det var svart der folk gikk mest, og lysere i sidene. Sier ikke det var skittent, men så ikke bra ut i 2021 når man må betale over 1500kr for en natt. Frokosten var grei, men slitne møbler der og

Romtips: Heldig som fikk parkering bak hotellet, men ikke langt å gå
Takk, Ivar B
Anmeldt 3. august 2021

Ok, så er det litt "gammelfint" og slitt. Det gjør egentlig ingenting. Superhyggelig personale, rene rom og deilig frokost. Artig med alle maleriene som var gitt som betaling for opphold av Lillehammerkunstnerne. Svært sympatisk med gratis parkering. Vi koste oss og kommer gjerne igjen.

1  Takk, Nin68