Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.com
Anmeldt 13. mai 2022

Hjemmekoselig hotell med hyggelig ansatte. Selv om hotellet er litt utdatert så er det en av de hyggeligste hotellene vi har bodd på de siste årene. Mye hyggeligere enn mange av nye fine hotell. Anbefales

Takk, joniringsby
Anmeldt 8. mai 2022

Hyggelig betjening, greie rom og super beliggenhet for ei helg i Lillehammer sentrum. Bra utvalg til frokosten og en hyggelig frokostvert passet på at alt ble fylt på etterhvert. Vi hadde ei fin helg og kommer gjerne tilbake

Takk, svanhildaune
Anmeldt 8. mai 2022

Fint å enkelt hotell i sentrum. Lett å komme til. Eneste som var litt knot v å finne deres parkeringplass. Sku vært mer opplyst.
Syns rommet var litt lite iforhold te senga på vårt rom ellers veldig fint.
God frokost og utrolig behjelpelig ansatte. Ble virkelig møtt me ett smil.

Takk, 621kristine
Anmeldt 18. mars 2022

Nedslitte og triste rom og spesielt lite hyggelig baderom med spekker i vask. Veldig varmt inne på rom på netter, uten mulighet til å senke temperatur. Med vinduer oppe for å få en bedre sovetemperatur så var det mye lyd fra jernbanestasjonen, menesker på til og fra togstasjonen og biltrafikk.

Dato for oppholdet: mars 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, FinnH90
Anmeldt 20. februar 2022

Sentral beliggenhet og lettvinn parkering som er positivt. Hotellet er generelt svært nedslitt og lite innbydende. Enkel frokost med visne blomster på bordet. Her må noe gjøres. Hyggelige ansatte gjør sikkert sitt beste.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, mortkro