“5-retter i hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, god vin, fantastisk atmosfære og super betjening! Hit kommer vi garantert tilbake! Anbefales

Takk, Hanne T

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Gruppe på 25, hyggelig dekkede bord, velsmakende og delikat mat - lutefisk og juletallerken. Present, men diskret betjening. Hvelvet manifesterer seg som byens nr 1 restaurant.
God atmosfære.

Takk, Anne S
Anmeldt 10. desember 2018

God atmosfære, hyggelig, raskt og gjestemildt personale. God, vel tilberedt mat i passende mengde. Passende ventetid fra bestilling til servering.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Arne S
Anmeldt 9. desember 2018

Et fantastisk besøk nok en gang . Opplevelsen var helt topp fra vi kom til vi gikk . Vi tok en 5-retters med vin meny , og det var bare helt nydelig . Servicen var helt på topp , og mat og vin kom i passende rekkefølge . Veldig behagelige kelnere , og vi følte oss hjemme der.

Takk, Miriam B
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hvelvet leverer som alltid! Deilig juletallerken, strålende service og god atmosfære. Og alt dette til tross for at dette kanskje var den travleste kvelden i årets julebordsesong. Takk for oss!

Takk, 197stinet

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!