“God mat, god service og flott lokale”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Det er lett å anbefale Hvelvet, dette var mitt andre besøk der og både mat og service var på topp også denne gangen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kristin R

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fin restaurant, personalet er kjempe flinke og dyktige! Følte oss veldig velkommen og vi ble veldig godt tatt vare på! Veldig god vin samt kjempe god mat!
Anbefaler virkelig denne restauranten!! Er du på Lillehammer, ikke gå glipp av denne :)

Takk, 801liner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, god vin, fantastisk atmosfære og super betjening! Hit kommer vi garantert tilbake! Anbefales

Takk, Hanne T
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Gruppe på 25, hyggelig dekkede bord, velsmakende og delikat mat - lutefisk og juletallerken. Present, men diskret betjening. Hvelvet manifesterer seg som byens nr 1 restaurant.
God atmosfære.

Takk, Anne S
Anmeldt 10. desember 2018

God atmosfære, hyggelig, raskt og gjestemildt personale. God, vel tilberedt mat i passende mengde. Passende ventetid fra bestilling til servering.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Arne S

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!