“Middag fir to med en indrefilet som ikke var slik den burde være.”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 69 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 5 uker siden

Hadde blitt anbefalt denne på Tripadvisor. Så dette gledet vi oss til. Ble tatt vel i mot ved ankomst. Koselig sted. Bestilte en indrefilet okse, men den ene av oss fikk da en indrefilet som jeg ikke klarte å skjære igjenom. Når kelneren kom for å høre om maten smakte sa jeg som sant var at jeg ikke var fornøyd med biffen. Hun skulle ta beskjeden videre til kjøkken. Men vi hørte ikke noe mer. Jeg la igjen en halv biff. Men full pris betalte vi. Dette var ikke greit.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Gunhild63

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Jeg har innbilt meg at Bryggerikjelleren har hatt Lillehammers beste biff men den man får på Hvelvet er jammen mør og god. Den ble servert med bakte småpoteter og tomater, samt grønne bønner.
200 gram til 345,-.

Følget spiste cheeseburger og rapporterte at den var helt ordinær i forhold til prisen på 265,-

Maten ble skylt ned med en flaske av de litt rimelige rødvinene fra det rikholdige vinkartet.

Alle ville ha dessert: Sjokoladefondant og en liten vaniljeiskule med 3 bær og et par dæsjer med sorbet. Lekkert anrettet.

Takk, Morten S
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med både mat, drikke og service. Valgte anbefalt 3-retters meny med vinpakke, et veldig godt valg

Takk, ellingstrand
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt av en meget hyggelig og omsorgsfull mann. Han viste oss rundt og ga oss gode tips til drikke. Musserende passet meget godt denne flotte lørdagen. Vi kommer tilbake. Da skal vi også spise.

Takk, ovebru63
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Tok sommerens treretters. Maten kom kjapt og i passe hastighet.

Forrett: Blomkålsuppe
God og fyldig, fint bacon. Totalt fravær av salt, som hadde hevet den beytaktelig. Passelig mengde. 6,5/10.

Hovedrett: Indrefilet av okse
Perfekt tilberedt, god saus og deilig tilbehør. 8/10.

Dessert: Sjokoladefondant
Riktig behandlet og rennende sjokoladekjerne. Grei is og godt øvrig tilbehør. Litt preg av "ferdig blanding". 7/10

Vinpakken var i overkant dyr for mengden drikke. 3 under medium fylte glass.

Totalt sett godt, men for prisen savnet vi noe finesse. Anbefales likevel :)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, alexanderfraonsoy

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!