“Veldig koselig restaurant med hyggelig servitører”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 31. juli 2020

Vi skulle feire datters 16 års dag. Dette ble nevnt i booking og kelnerne gratulerte henne med dagen og litt sjokolade :) Veldig hyggelig ! De to forrettene med blomkålsuppe og kveite var kjempegode og delikat tilberedt. Hovedretten med indrefilet av okse var ikke bra. Vi ble ikke spurt om hvor mye stekt vi ville ha. Regnet med at den da ble skåret fra en helstekt indrefilet. Det var en biff som var helt gjennomstekt og seig..... Tilbehøret var godt. Desserten med sjokoladefondant var helt perfekt stekt med godt tilbehør. Veldig hyggelig og oppmerksomme servitører. Vi kommer igjen, men vil spørre mer før eventuelt en kjøttrett bestilles.

Takk, Kristian1974

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her den 17.07 og hadde en flott opplevelse. Veldig god mat og topp service i fine lokaler. Vi gikk for kveite. Nam! Vi fikk gode forslag til viner og hyggelig oppvartning av Sofia! Kvelden avsluttet vi med sjokoladefoundant og sorbet med tilhørende dessertvin og så kaffe. Alt var supert. Anbefales!

Takk, anneengebretsenl
Anmeldt 24. juli 2020

Kjøkkenet er inne i en god periode, maten er delikat og smakfull. Vinkartet er bra og servitørene er dyktige. Savner veldig vegetaralternativ på menyen, men man kan få vegetarrett på forespørsel. Fin uteservering!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ane S
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service! Tilpasset middag og dessert til glutenfritt. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 929birgite
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted,hyggelige folk og god mat. Imidlertid fikk vi forretten på bordet minuttet etter GT’en vi bestilte som vordrink,- ikke greit. Ingen spurte heller om hvordan vi ønsket indrefileten stekt, - flaks at vi begge foretrakk medium

1  Takk, sveinolavt

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!