“Utsøkt, verdt et besøk”

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Klassisk god mat, fantastisk indrefilet, flott atmosfære. En hyggelig ung mann, ganske fersk i faget men veldig oppmerksom og flink, serverte oss og gjorde kvelden veldig bra.

Takk, OleS1044

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte 4-retters med vinpakke. Maten ble servert i veldig ujevnt tempo. Maten var god, men det var kraftig kost. Delikat, men manglet finesse. Vinpakken be servert uten særlig entusiasme, savnet mer informasjon om vinene.

Takk, evamA5523OD
Anmeldt 5. juli 2021

Var å skulle ha en hyggelig aften med gode venner, dessverre skuffet det en hel del når personalet tok betalt for drikkevarer som kunden ikke fikk, mat som var tørr og brent når det sto det skulle være medium stekt og at betjeningen ikke tok forandringer i menyen, typ ikke kunne ta vekk tomat fra burgeren. Ved konfrontering sa de at dette ikke stemte.. rett og slett skuffende opplevelse

Takk, samsonn740
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

God mat, god service og godt fokus på smittevern. Litt lenge å vente på maten, men vi hadde det hyggelig i ventetiden. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 972majbritts
Anmeldt 25. juni 2021

Nydelige omgivelser, fantastisk betjening, deilig mat og en god smaksopplevelse. Vi tok anbefalingen om å spise skrei. Godt valg og maten kom fort. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, camillao2613

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!