“Mat”

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 23. juli 2021

Vi fikk en fint mottakelse ved døra. Bli og hyggelig personale. Meget god mat og bra service. sentral sted med flott beliggenhet. gode parkering muligheter rett utenfor.

Takk, AreshDarisiro

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hvelvet har tidligere hatt ganske gode og litt spennende retter. Sommerens meny er begrenset og ganske kjedelig . Vi hadde indrefilet bestilt som medium. Den ankom fra godt stekt til medium. Er par bønner, sopp og poteter virket kastet på tallerken før biffen ble lagt på toppen. Det skal ikke mye anstrengelse for å matche dette hjemme på kjøkkenet. Helt ok på smak. Hadde vært fint med en kjøttkniv til også. Det får man på Egon. Mulig er det turistsesongen som har satt sitt preg på Hvelvet restaurant. Mulig er den faste kokken selv på ferie? Det positive var at betjeningen var hyggelig.

2  Takk, Ruen13
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig god mat, super flink servitør tusen takk for at dere var med på å lage dagen vår perfekt

Takk, 175annettee
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Suverén mat!! Forretten var blomkålsuppe, som var skikkelig varm, med sprø krutonger og sprøtt bacon - knakende god!! Kunne glatt hatt den som hovedrett!!
Som hovedrett ble det derimot hvitvinsdampede blåskjell med søtpotetfries og aioli!! Helt konge!! Vi var seks stykk som fikk bord utendørs, og med god service, deilig mat og, ikke minst, ordentlig smittevern, så ble det en fantastisk opplevelse!! Hvelvet leverer nok en gang!!! Anbefales!!!

Takk, thomasstav
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hvelvet restaurant har en trivelig uteservering. Vi hadde reservert bord, og ble tatt godt imot. Vann med isbiter (det var varmt den dagen) sto ferdig på bordet idet vi kom. Effektiv og vennlig betjening sørget for at vi aldri manglet noe under måltidet.

Takk, Tove K

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!