“Flott restaurant i Lillehammer”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk en flott opplevelse da vi feirer eldstedatteras utflytting med 4-retters middag med vinpakke ved hvelvet. Stilige lokaler, men samtidig avslappet og uformelt. Maten var meget god, og vinen passet godt med rettene. Vi kommer gjerne tilbake. Bestill bordet i midten, for en VIP følelse:)

Takk, mortent982

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeservice, knallgod mat, koselig atmosfære, dyktige og kunnskapsrike ansatte, og det ble en fantastisk fin feiring av familiemedlem.

Takk, annelisef2013
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse frå første til siste stund. Mat og service i toppklasse! Ein restaurant absolutt verdt å besøke om du er i Lillehammer sentrum.

Takk, 638marteb
Anmeldt 23. juli 2021

Vi fikk en fint mottakelse ved døra. Bli og hyggelig personale. Meget god mat og bra service. sentral sted med flott beliggenhet. gode parkering muligheter rett utenfor.

Takk, AreshDarisiro
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hvelvet har tidligere hatt ganske gode og litt spennende retter. Sommerens meny er begrenset og ganske kjedelig . Vi hadde indrefilet bestilt som medium. Den ankom fra godt stekt til medium. Er par bønner, sopp og poteter virket kastet på tallerken før biffen ble lagt på toppen. Det skal ikke mye anstrengelse for å matche dette hjemme på kjøkkenet. Helt ok på smak. Hadde vært fint med en kjøttkniv til også. Det får man på Egon. Mulig er det turistsesongen som har satt sitt preg på Hvelvet restaurant. Mulig er den faste kokken selv på ferie? Det positive var at betjeningen var hyggelig.

2  Takk, Ruen13

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!