“Et besøk verdt”

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Med favoritt-champagnen til velkomst, en tre-retters i følge av en avdempet Barolo, og endog en Calva som digestiv, var måltidet perfekt. Servicen var vennlig og prompt, og solen varmet til langt på kveld. En særs hyggelig start på vår kulturreise. Takk til personalet!

Takk, 399kjetils

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig 3-rettas middag. Flott service med hyggjeleg personale. God plass i lokalet. Greitt å kunne bestille på nettet

Takk, olejohanl
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk en flott opplevelse da vi feirer eldstedatteras utflytting med 4-retters middag med vinpakke ved hvelvet. Stilige lokaler, men samtidig avslappet og uformelt. Maten var meget god, og vinen passet godt med rettene. Vi kommer gjerne tilbake. Bestill bordet i midten, for en VIP følelse:)

Takk, mortent982
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeservice, knallgod mat, koselig atmosfære, dyktige og kunnskapsrike ansatte, og det ble en fantastisk fin feiring av familiemedlem.

Takk, annelisef2013
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse frå første til siste stund. Mat og service i toppklasse! Ein restaurant absolutt verdt å besøke om du er i Lillehammer sentrum.

Takk, 638marteb

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!