“I tillegg til god og smakfull mat, god oppfølging fra en dyktig servitør som hadde full oversikt. Anbefales!”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Dette kvalifiserer for gjentakelse. God mat og samtidig god oppfølging fra vår servitør. Vi tar gjerne turen tilbake ved en senere anledning.

Takk, Road56525108394

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Okseragu med potetmos, og vaffel med vaniljeis var ukas 2-retter!
Et veldig godt tilbud mellom kl 16 og 18, det koster kr 159.-
Deilig mat og hyggelig betjening!

Takk, bodila187
Anmeldt 25. august 2021

Veldig engasjerte og flotte kelnere. Vi hadde en fin opplevelse her❤ vi kommer tilbake neste gang vi er her❤

Takk, randiklugev
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

God mat til en rimelig pris. Fint tiltak for folk flest. Vurderer å besøke Hvelvet også senere når menyen frister.

Takk, 940annekarig
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kamskjell og indrefilet til for- og hovedrett. Tre bittesmå kamskjell manglet friskheten som en stor kanskje ville bidratt med, eventuelt var de ikke helt ferske og hadde fått i overkant lang varmebehandling eller for lav varme i panna.
Sistnevnte skjedde muligens også med indrefileten, den var god men i likhet med kamskjellene manglet den preg i form av stekt/grillet overflate. Jeg savnet også kokkens omgang med salt og pepper på kjøttet, hadde foretrukket et par hakk med 'mersmak'. Potetmos i samme litt smakløse form. Mer dristighet, takk
Det sagt så var alt godt, men med utgangspunkt i prisene fikk dette et samlebåndspreg uten den nødvendige finessen som gjør at besøket huskes.

1  Takk, GlobeTrotting90724

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!