“God og rikelig mat!”

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 29. august 2021

Vi holdt et minnesamvær etter bisettelse på Hvelvet og hadde bestilt snitter og karbonadesmørbrød, samt kake og kringle etterpå. Alt var av prima kvalitet, og det var rikelig mat! Vi var nesten 50 personer, og lokalet passet fint til den forsamlingen. Takk for et veldig vellykket samvær!

Takk, HildeDoJe

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Dette kvalifiserer for gjentakelse. God mat og samtidig god oppfølging fra vår servitør. Vi tar gjerne turen tilbake ved en senere anledning.

Takk, Road56525108394
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Okseragu med potetmos, og vaffel med vaniljeis var ukas 2-retter!
Et veldig godt tilbud mellom kl 16 og 18, det koster kr 159.-
Deilig mat og hyggelig betjening!

Takk, bodila187
Anmeldt 25. august 2021

Veldig engasjerte og flotte kelnere. Vi hadde en fin opplevelse her❤ vi kommer tilbake neste gang vi er her❤

Takk, randiklugev
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

God mat til en rimelig pris. Fint tiltak for folk flest. Vurderer å besøke Hvelvet også senere når menyen frister.

Takk, 940annekarig

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!