“Fantastisk atmosfære i lokalet Vinkjelleren Ypperlig mat”
Anmeldelse av Hvelvet restaurant

Hvelvet restaurant
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I den tidligere Norges Bank-bygningen på Stortorget i Lillehammer finner du Hvelvet. Her får du god hjemmelaget mat i hyggelige og uformelle omgivelser, til fornuftige priser. Hit kan du ta med deg selv, venner, kollegaer, sjefer, ansatte, familie, barn, kunder og gjester til middag. Vi har også catering, ta gjerne kontakt for priser! Ønsker du eget Chambre séparée så har vi 3 av de også!
Anmeldt 19. september 2021

Veldig bra alt i forbindelse med arrangement.
Enkelt og uformell booking.
Lett å endre underveis frem til det siste.
Utsøkt tre retters måltid med rikelige porsjoner.

Takk, SvendStrand

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Alltid nydelig mat og ikke minst et rikt utvalg av viner Hyggelige og kunnskapsrike servitører som gjør at du alltid føler deg velkommen. Et førstevalg i Lillehammer til både hverdag og helg

Takk, 634mereter
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!! vi hadde 3 retteres med vin/øl-pakke. Vi følte som veldig velkommene,vi hadde en veldig hyggelig servitør, som gjorde alt "riktig" eneste som jeg savnet var cappuccino med laktosefri melk, overrasket over at de ikke hadde lakt.fri melk, men men.. Anbefales så absolutt
Vi kommer tilbake

Takk, 9Juni
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Det var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Jeg valgte 6 retter med vinpakke. Aspargessuppen var velsmakende og servert rykende varm. Kamskjellene var perfekt stekt akkompagnert med en hvitvin/smørssus. En utmerket kombinasjon. Indrefileten av storfe ble tilberedt som bestilt. De fyldigr ødvinssausen matchet utmerket. Måltidet ble avsluttet med brunost panna cotta og sjokolademousse. Det eneste jeg kunne tenke meg som tilbehør er en gourmetskje. Det ville gjort det enklere å få med seg de velsmakende sausene. Servicen var utmerket og de ansatte var dyktige og kunnskapsrike. Jeg kommer definitivt tilbake.

Takk, jeken100
Anmeldt 29. august 2021

Vi holdt et minnesamvær etter bisettelse på Hvelvet og hadde bestilt snitter og karbonadesmørbrød, samt kake og kringle etterpå. Alt var av prima kvalitet, og det var rikelig mat! Vi var nesten 50 personer, og lokalet passet fint til den forsamlingen. Takk for et veldig vellykket samvær!

Takk, HildeDoJe

Reisende som så på Hvelvet restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Hvelvet restaurant? Del dine erfaringer!