“OK mat til en grei pris”
Anmeldelse av Ming Restaurant

Ming Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Nesten i enden av Storgata (rett ovenfor politistasjonen) ligge denne restauranten. Maten er OK, selv om fargen på sausene er nokså like. Gode porsjoner. Eneste man kan utsette er at barnemenyen kun inneholder kjedelig vestlig mat med potettilbehør.

Takk, Hatazuki

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4. Vi bestilte litt forskjellig og alle var enige om at maten var kjempegod! Tommel opp! Vi kommer gjerne tilbake. Litt dyrere enn hva vi er vant med på kinarestaurant men helt Ok prisnivå.

Takk, Michelle B
Anmeldt 22. januar 2018

Fin restaurant med god standard. Trivelige folk og god mat. Oversiktelig meny med de fleste rettene man forventer å finne på en slik restaurant. Rask servering.

Takk, Ole B
Anmeldt 5. oktober 2017

Hadde vårrull til forrett, har smakt bedre. Kun en stor og ikke noe spesielt. Hadde en stor hovedrett med kylling, biff, kamskjell og scampi. Bra smak men ikke topprating. Pris i øvre lag i forhold til maten.

Takk, Frank G
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Enkel parkering, hyggelige lokaler, rask servering og helt grei og god kinamat. Vi anbefaler gjerne denne fine restauranten som har eksistert i mange år.

Takk, Jan Harald N

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!