“God mat”

Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

En hyggelig kinaresturang med godt utvalg av retter. Rask og vennlig betjening. God mat fraflere områder i kina.

Takk, lebuseth

Anmeldt 29. juni 2018

Her fikk vi en fin motagelse og lokalene var trivelige. Fikk meny raskt og det samme med maten, bestilte meny med flere retter. Kjempegodt

Takk, Stig V
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Nesten i enden av Storgata (rett ovenfor politistasjonen) ligge denne restauranten. Maten er OK, selv om fargen på sausene er nokså like. Gode porsjoner. Eneste man kan utsette er at barnemenyen kun inneholder kjedelig vestlig mat med potettilbehør.

Takk, Hatazuki
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4. Vi bestilte litt forskjellig og alle var enige om at maten var kjempegod! Tommel opp! Vi kommer gjerne tilbake. Litt dyrere enn hva vi er vant med på kinarestaurant men helt Ok prisnivå.

Takk, Michelle B
Anmeldt 22. januar 2018

Fin restaurant med god standard. Trivelige folk og god mat. Oversiktelig meny med de fleste rettene man forventer å finne på en slik restaurant. Rask servering.

Takk, Ole B

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!