“Helt ordinært”

Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En helt midt på treet matopplevelse. Vi ønsket god kinamat, og vi fikk en helt ordinær matopplevelse.

Takk, Ketil K

Anmeldt 8. august 2018

Håpet på en kinamatopplevelse litt over gjennomsnittet, men nei. Vegetaralternativet var én rett med bare grønnsaker i en kjedelig saus. Endte med å kjøpe en thai-rett hvor kyllingen ble utelatt, og betalte full pris. Men det smakte i hvert fall godt. Dessverre forstår ikke kinarestauranter at vegetarretter også bør inneholde litt proteiner.
Min bedre halvdel forsøkte and i en hemmelig familieoppskrift-saus - som det ikke var noen grunn til å hemmeligholde. Desserten kom lenge før teen - som vi måtte etterlyse. Vi kunne velge mellom hele 2 te-typer; grønn og jasmin. Vi tok en av hver og endte med å dele den grønne. Jasminteen luktet som gul lipton, og det drikker vi ikke. Jeg valgte ‘dagens kake’ til dessert, for det ble opplyst at det var sjokoladekake. Det som kom var sjokoladefondant. God nok, men ikke den kaken jeg forventet.
Lokalet var veldig varmt, men de hadde vifter - som ikke hjalp nevneverdig. Men det så nyoppusset ut og var fint i lokalene. Toalettene i kjelleren gjenstår å pusse opp.

Takk, Lillan930
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Var her med familien, barn på 3 og 7år . Dårlig barnemeny, men de delte rett fra «voksenmenyen» i to, så da ble det passe str på porsjon. God mat og Ok pris. Anbefales

Takk, Pål S
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi er i løpet av ferien alltid innom en eller flere kinarestauranter, så også denne gang. Det ble et besøk til Ming Rest i Lillehammer som viste seg å være et hyggelig spisested. God mat, ekstrem rask service og hyggelig service, svært smakfull og mye mat. Stedet kan trygt anbefales.

Takk, Terje H
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

En hyggelig kinaresturang med godt utvalg av retter. Rask og vennlig betjening. God mat fraflere områder i kina.

Takk, lebuseth

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!