“God mat og bra service!!”
Anmeldelse av Ming Restaurant

Ming Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og blir like fornøyd hver gang. Her får man virkelig mye god mat for pengene. Påfyll av ris kan også fås! Ligger litt utenfor gågaten men det er rolig og behagelig å spise her! Anbefales

1  Takk, stinebratteng1

Anmeldt 12. november 2018

Vi bestilte en stor mengde take away søndag 11. november, maten var ok, men overpriset i forhold til kvalitet!
Vi opplevde elendig service ved bestiliing og henting.
Service ved henting av maten var kritikkverdig, ingen info om forsinkelse, sure og uhøflige ansatte, servicen hos de ansatte må innskjerpes!

Dette var siste gang vi bestiller fra Ming Restaurant!
Holder oss heretter til Japan Sushi i Lillehammer som leverer knallbra mat og god på service:-)

1  Takk, Henning1967
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Vi har som regel en gang i året spist mat med familie og venner etter fullført Birkebeiner løp. Aldri skuffet!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, GjermundK4
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En helt midt på treet matopplevelse. Vi ønsket god kinamat, og vi fikk en helt ordinær matopplevelse.

Takk, 423ketilk
Anmeldt 8. august 2018

Håpet på en kinamatopplevelse litt over gjennomsnittet, men nei. Vegetaralternativet var én rett med bare grønnsaker i en kjedelig saus. Endte med å kjøpe en thai-rett hvor kyllingen ble utelatt, og betalte full pris. Men det smakte i hvert fall godt. Dessverre forstår ikke kinarestauranter at vegetarretter også bør inneholde litt proteiner.
Min bedre halvdel forsøkte and i en hemmelig familieoppskrift-saus - som det ikke var noen grunn til å hemmeligholde. Desserten kom lenge før teen - som vi måtte etterlyse. Vi kunne velge mellom hele 2 te-typer; grønn og jasmin. Vi tok en av hver og endte med å dele den grønne. Jasminteen luktet som gul lipton, og det drikker vi ikke. Jeg valgte ‘dagens kake’ til dessert, for det ble opplyst at det var sjokoladekake. Det som kom var sjokoladefondant. God nok, men ikke den kaken jeg forventet.
Lokalet var veldig varmt, men de hadde vifter - som ikke hjalp nevneverdig. Men det så nyoppusset ut og var fint i lokalene. Toalettene i kjelleren gjenstår å pusse opp.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lillan930

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!