“Veldig bra!”

Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 12. juli 2020

Fantastisk god og nydelig mat, rask og god service. Variert meny med mange spennende retter. Både store og små var godt fornøyd med maten. Innbakt kylling var en veldig barnevennlig rett, Anbefales!

Takk, lindahU1365VO

Anmeldt 28. juni 2020

God mat, store porsjoner, rimelige priser, hyggelig personale og atmosfære. Anbefales på det varmeste. Byens desidert beste kinamat.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, LailaMSkogeng
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Utrulig god mat og koselig jente som jobbet der, vi følte oss veldig velkomne. Kommer garantert igjen .

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, elisabethsletten
Anmeldt 17. februar 2020

Ming Garden er et rolig og bra sted for å spise kinesisk mat. De holder bra standard på maten og serviringspersonalet.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, B G
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Vi ankom stedet ca kl. Syv uten reservasjon. Gikk greit å få bord og vi ble fint tatt i mot. Vi var 4 voksne og to av oss gikk for Peking suppe som forrett. De andre på vårrull. Suppen var helt topp, på grensen til fantastisk. Vårrullene bra, men med for skarp saus til i følge de som spiste det. Hovedrettene der tre spiste forskjellige biffretter som var meget gode. En spiste fritert and. Også dette var bra. Alt meget pent anrettet. Dessertene så også fine ut, men smakene var ikke mer enn bra. 3 øl, 2 mineralvann og et glass vin var drikke vårt. Samlet pris ca kr 2300. Slett ikke værst. Ja, ikke noe å si på det. Et godt og trivelig besøk. Vi kommer nok tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
4  Takk, Tvr14

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!