“God mat, rask servering”
Anmeldelse av Ming Restaurant

Ming Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Gatekjøkken
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Rask servering, upåklagelig service og store nok porsjoner. Ungdommene på 13 og 16 var godt fornøyde med kinesisk kylling (rett nr 15) . De voksne spiste and (21) og Mal-Al lam (22). Begge var veldig gode, men anda kunne vært litt mer krydret. Kan trygt anbefale Ming :)

Takk, RichardMel1975

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi kommer alltid tilbake for å spise her og det sier litt. Maten var nydelig som vanlig , fint presentert på tallerkenen . Mye mat , vi klarte ikke spise opp alt . Hyggelig og effektiv betjening. Anbefales!

Takk, Sibirkatt79
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Etter at utallige restauranter i byen kastet oss på dør, pga vi ikke hadde booket bord endte vi opp på denne restauranten. Overraskende nok var det utrolig koselig atmosfære og supergod mat! Vi bestilte 4 forskjellige retter og smakte av hverandre. Alt var godt - men de fleste var enige om at den friterte anden var best.

Litt minus for at det tok lang tid før vi fikk menyene, men maten kom fort, porsjonene var store og betjeningen var hyggelig. Anbefales!

Takk, Mayakeilen
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig mat og rause porsjoner Hon-tzøn and og Ma-la lam var veldig gode. Maten kom raskt og det var hyggelige servitører.

2  Takk, thomasvbj
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit måltid med familien. Store porsjoner men ikke noe kulinarisk opplevelse. Hyggelig og serviceinnstilt, men beskjeden betjening.
Risen på bordet var litt brent. Ellers som forventet på en slik resturant.

Takk, Hatazuki

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!