Mormor og barnebarn.

Var der med en 2 åring og han var for liten til en del attraksjoner, men koste seg veldig. Noe kø... les mer

Anmeldt 2 uker siden
mgusfre
Lillehammer, Norge
Dyrt men hyggelig.

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer... les mer

Anmeldt 4. august 2019
LarsEdvin71
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Da var vi tilbake i familieparken med en fire åring. Var her i fjor også. Var der rett før åpning, parkeringen gikk smurt samme med inngangen. Parken er fin å ryddig. Kartet kunne dere ha gjort litt tydligere, da det er mye med liten skrift. Vi lærte fra i fjor å ha med matpakke til lunsj og medbrakt grillmat. Da prisene er stive og kvaliteten grusom. Så ned matpakker og medbrakt drikke og middag ble dagen fantastisk! Litt lang kø, og lite effektivisering av de ansatte. Så mye av dagen går på å stå i kø, så beregn å være der hele åpningstiden. Vi kommer nok tilbake om noen år :)

1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en dyr fornøyelse som ikke levde opp til forventningene. Når en gjennomsnittlig bruker 15-30 minutter i kø på hver attraksjon med en utolmodig 3 åring er det ikke akseptabelt. I tillegg synes jeg det blir for dyrt å betale kr. 400,- foe voksene og det er kun få attraksjoner som er egnet for voksene. Burde være billigere for voksene som bare er med inn uten å bruke attraksjonene. Blir nok desverre noe nytt besøk hit igjen.

Takk, tora359
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Er en oversiktlig og ikke for stor park. Mange ulike aktiviteter for alle aldere. Eventyrene Asbjørnsens og Moe og figurene til Ivo Caprino er vel høydepunktene. Noe kø på sommeren selvsagt. Men en bra dag for alle. Vi kommer tilbake. PS ha med egen mat og du sparer en formue.

Takk, Antonsen7
Anmeldt 9. juli 2019

Utrolig kjedelig park! Likegyldige ansatte, dårlig mat, alt er overpriset, ikke verdt turen i det hele tatt. Det var ikke ansatte ved alle aktivitetene, ingen å spørre når man lurte på noe. På gullgravingen var alt gullet gravet opp, og ingen la mer gull i karene, noe som resulterte i mange skuffede barn. Sure ansatte/sommervikarer som ikke visste noe om noen ting. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, anettecleopatra
MadsLarsen_HEP, Leder  på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Det er beklagelig å høre at vi ikke levde opp til dine forventninger denne gangen. Vi har et sterkt ønske om at alle av våre gjester skal være fornøyde alle steder i parken, men forstår at vi ikke kan ha oppfylt våre egne kvalitetsnormer i dette tilfellet.

På enkelte dager er blant annet "gullrushet" sterkere enn andre, og gullet blir derfor fort gravd opp - og som de fleste vet, blir ivrige gullgravere fort utålmodig. Vi skal derfor - basert på din tilbakemelding - utvide våre gullreserver for resten av sommeren! :)

Vi håper du/dere fremdeles vil vurdere å besøke oss i fremtiden.

God sommer videre.

Med vennlig hilsen
Mads E. Larsen
Markedssjef
Hunderfossen

Anmeldt 8. juli 2019

Vi tok med 4 åringen vår for første gang,han koste seg..men,må innrømme at teater forestillingen ikke helt var egnet for barn,den var skuffende.
Så ble vi sultne og ville prøve oss der de solgte burger, jeg kjøpte kyllingburger som var kald og smakløs og heller ikke godt nok stekt.Pomfrien var iskald,Mannen min kjøpte en cheeseburger og den var lunken med lite smak og gutten på 4 elsker hamburger,men den spiste han bare 3 biter av..Slik blir det når dere lar maten ligge lenge i Bingen i stedefor å lage det ferskt ved bestilling.neste gang tar vi med maten selv..dyrt var det også..
Men,et skryt var kafebarn, veldig god kaffe.og bakeriet hadde gode kanelboller.Og fantastisk stellerom med ammekrok ved inngangen der:).

1  Takk, Camilla N