Mormor og barnebarn.

Var der med en 2 åring og han var for liten til en del attraksjoner, men koste seg veldig. Noe kø... les mer

Anmeldt 2 uker siden
mgusfre
Lillehammer, Norge
Dyrt men hyggelig.

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer... les mer

Anmeldt 4. august 2019
LarsEdvin71
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en koselig dag i Hunderfossen. Nydelig vær, det gjør det lett å trives.
Lekehuset var populært hos minstemann på 18 mnd.
Tok litt karuseller, barna var fornøyd.

Pluss: mangen Wc, korte avstander, gøy teater, grill muligheter, mye benker.

Minus: svært dyrt med vann. (50kr)
Mangen parker tilbyr kraner en kan få vann.

Takk, iselinnnn
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Bra: det er fint i parken og flere ting å gjøre
Kan bli bedre: burde kjøpt billett på forhånd, men det burde ikke ta 45 min å kjøpe billett.
Utslitt: badedelen

Takk, karlk854
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Da var vi tilbake i familieparken med en fire åring. Var her i fjor også. Var der rett før åpning, parkeringen gikk smurt samme med inngangen. Parken er fin å ryddig. Kartet kunne dere ha gjort litt tydligere, da det er mye med liten skrift. Vi lærte fra i fjor å ha med matpakke til lunsj og medbrakt grillmat. Da prisene er stive og kvaliteten grusom. Så ned matpakker og medbrakt drikke og middag ble dagen fantastisk! Litt lang kø, og lite effektivisering av de ansatte. Så mye av dagen går på å stå i kø, så beregn å være der hele åpningstiden. Vi kommer nok tilbake om noen år :)

1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en dyr fornøyelse som ikke levde opp til forventningene. Når en gjennomsnittlig bruker 15-30 minutter i kø på hver attraksjon med en utolmodig 3 åring er det ikke akseptabelt. I tillegg synes jeg det blir for dyrt å betale kr. 400,- foe voksene og det er kun få attraksjoner som er egnet for voksene. Burde være billigere for voksene som bare er med inn uten å bruke attraksjonene. Blir nok desverre noe nytt besøk hit igjen.

Takk, tora359
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Er en oversiktlig og ikke for stor park. Mange ulike aktiviteter for alle aldere. Eventyrene Asbjørnsens og Moe og figurene til Ivo Caprino er vel høydepunktene. Noe kø på sommeren selvsagt. Men en bra dag for alle. Vi kommer tilbake. PS ha med egen mat og du sparer en formue.

Takk, Antonsen7