Mormor og barnebarn.

Var der med en 2 åring og han var for liten til en del attraksjoner, men koste seg veldig. Noe kø... les mer

Anmeldt 2 uker siden
mgusfre
Lillehammer, Norge
Dyrt men hyggelig.

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer... les mer

Anmeldt 4. august 2019
LarsEdvin71
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært en dag på Hunderfossen og hatt det veldig morro fordi det er gøyale aktiviteter, et godt utgangspunkt, men betjeningen ødela litt av opplevelsen. En gjeng ungdom som heller vil prate med hverandre og var generelt uengasjerte og lite imøtekommende. Håper Hunderfossen tar tak og bruker litt tid på opplæring i service. På et eventyrland så forventer man litt mer av de ansatte.

1  Takk, Camilla J
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Sett trollnatt for 3 gang! Anbefales på det sterkeste. Kjekt for både små og store Hunderfossen dagtid alltid like kjekt. Badeområdet burde hatt maxgrense på badende,gjerne rullering på badende.

Takk, janitarye
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en koselig dag i Hunderfossen. Nydelig vær, det gjør det lett å trives.
Lekehuset var populært hos minstemann på 18 mnd.
Tok litt karuseller, barna var fornøyd.

Pluss: mangen Wc, korte avstander, gøy teater, grill muligheter, mye benker.

Minus: svært dyrt med vann. (50kr)
Mangen parker tilbyr kraner en kan få vann.

Takk, iselinnnn
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Bra: det er fint i parken og flere ting å gjøre
Kan bli bedre: burde kjøpt billett på forhånd, men det burde ikke ta 45 min å kjøpe billett.
Utslitt: badedelen

Takk, karlk854
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Da var vi tilbake i familieparken med en fire åring. Var her i fjor også. Var der rett før åpning, parkeringen gikk smurt samme med inngangen. Parken er fin å ryddig. Kartet kunne dere ha gjort litt tydligere, da det er mye med liten skrift. Vi lærte fra i fjor å ha med matpakke til lunsj og medbrakt grillmat. Da prisene er stive og kvaliteten grusom. Så ned matpakker og medbrakt drikke og middag ble dagen fantastisk! Litt lang kø, og lite effektivisering av de ansatte. Så mye av dagen går på å stå i kø, så beregn å være der hele åpningstiden. Vi kommer nok tilbake om noen år :)

1  Takk, 340madelenj