Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 06.02.2021
Kjempeflott park, noe for alle aldre!

To foreldre, to besteforeldre en 4-åring og en 2-åring og alle hadde det kjempekjekt! Det er noe... les mer

Anmeldt 6. september 2020
BO_Davoy
Storebø, Norge
En fin dag på hunderfossen

Til at Det var besøksbegrensninger var parken full overalt. Det var mye å gjøre og ungene mine... les mer

Anmeldt 14. august 2020
Tanja V
Børsa , Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 28. juli 2019

Alle som jobbet virket å være i dårlig humør. Lite imøtekommende, og direkte sure. Gir ikke et positivt inntrykk på besøkende.
Så ikke et smil på en eneste arbeider, virket som de ikke ville være der.
Hadde forstått at de var lei å jobbe etter en lang arbeidsdag, men selv klokken 10 (når parken åpnet) var jenta som jobbet i “Trollfallet“ sint! Burde ikke søke om jobb i en park som Hunderfossen hvis de ikke liker å jobbe med gjester, og spente familier som ser frem til en dag i parken!
De eneste attraksjonene arbeiderne ikke var sinte på var raftingen, og rundsnurr. Men ellers i parken og Energisenteret var det dårlig humør hos arbeiderne. Ikke et positivt inntrykk!

1  Takk, Cool K
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventypark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Hei!

Dette var veldig beklagelig å høre. Vi legger ned store ressurser i våre sesongansatte, fra rekruttering, vi opplæring til oppfølging underveis gjennom sesongen - for å levere de beste gjesteopplevelser. Generelt får vi høy score i gjesteundersøkelsene på hvordan våre gjester oppfatter de sesongansatte. Det er derfor beklagelig at du ble skuffet
over dine opplevelser, og ikke fikk service som forventet. Fint om du kan ta kontakt direkte med meg på mobil 92 21 32 30, så kan jeg høre litt mer om dine opplevelser, og forhåpentlig forbedre det som var dårlig.

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært en dag på Hunderfossen og hatt det veldig morro fordi det er gøyale aktiviteter, et godt utgangspunkt, men betjeningen ødela litt av opplevelsen. En gjeng ungdom som heller vil prate med hverandre og var generelt uengasjerte og lite imøtekommende. Håper Hunderfossen tar tak og bruker litt tid på opplæring i service. På et eventyrland så forventer man litt mer av de ansatte.

1  Takk, Camilla J
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Sett trollnatt for 3 gang! Anbefales på det sterkeste. Kjekt for både små og store Hunderfossen dagtid alltid like kjekt. Badeområdet burde hatt maxgrense på badende,gjerne rullering på badende.

Takk, janitarye
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en koselig dag i Hunderfossen. Nydelig vær, det gjør det lett å trives.
Lekehuset var populært hos minstemann på 18 mnd.
Tok litt karuseller, barna var fornøyd.

Pluss: mangen Wc, korte avstander, gøy teater, grill muligheter, mye benker.

Minus: svært dyrt med vann. (50kr)
Mangen parker tilbyr kraner en kan få vann.

Takk, iselinnnn
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Bra: det er fint i parken og flere ting å gjøre
Kan bli bedre: burde kjøpt billett på forhånd, men det burde ikke ta 45 min å kjøpe billett.
Utslitt: badedelen

Takk, karlk854