Dyrt men hyggelig.

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer... les mer

Anmeldt 3 uker siden
LarsEdvin71
Halden, Norge
Dagstur til Hunderfossen familiepark

Familiepark som eg har vært mange ganger i,først sjølv som barn, og senere med egne barn.Barna... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Inger-Anne K

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Morsomme og varierte aktiviteter for barna, men et par ting trekker ned helhetsvurderingen betraktelig. Det er svindyre priser på alt som ikke er inkludert i billetten. Alt er priset opp minst 130-200% av hva det koster andre steder, inkludert kafeer og restauranter, for å tyne gjestene for hver siste krone. Dersom du er tilfreds med å betale 600 kr for burger og pommes frites til lunsj for familien er det ikke noe problem, men for alle de som foretrekker å holde matbudsjettet for en dag under tusenlappen er det påkrevd å ta med sin egen mat og drikke. Det finnes griller der, men påberegn venting dersom det er mange der den aktuelle dagen.

Problemet er ikke bare de høye prisene, men de små porsjonene du får for de prisene. En drøye 10cm lang baguette koster 69 kr, et skolebrød 30 kr, en liten pose Smørbukk koster 89 kr (55 på butikken ti minutter unna), en liten kopp kaffe koster 30 kr (!). Skulle én voksen og et barn hatt en burrito med en 0,4l brus hver, måtte de ha punget ut 404 kr, da tacosjappa kun tilbyr buffet.

Det andre som trakk ned var uinteresserte, mindreårige ansatte, hvor mange servicemedarbeidere satt og stirret på telefonene sine og spiste snop og snakket med hverandre istedet for å imøtekomme kunder, noe som enkelt kunne vært unngått med bedre opplæring i service. Det er vel vanskelig dersom man skal spare penger på de ansatte også, da man kan betale disse langt mindre enn myndige, faglærte personer. I alt har stedet en distinkt odør av å være ei godt olja og dedikert pengemølle, men det får da være måte på.

Alt i alt er det en moro plass for barna, men hvis du ikke er stinn av bankransfortjeneste som du gjerne vil bli kvitt så fort som mulig, ta med egen ernæring og fyll opp vannflaska i vasken på do, før de tar betalt for dét også.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, lcgb89
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei,

Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere likte aktivitetene, som naturlig nok også er vårt hovedprodukt som tilreisende fra hele landet kommer for å oppleve.

Ang priser:

Vi har 7 ulike spisesteder i parken, med ulike matretter og prisnivå, for at de fleste skal kunne finne mat som passer dem og deres lommebok. I tillegg har vi investert i store gassgriller, til fri benyttelse for dem som har lyst til å bringe med seg mat.
For å ha et prisnivå som er i samsvar med markedet, utfører vi jevnlig priskontroller hos våre konkurrenter; dvs. andre parker, restauranter, storkiosker, bensinstasjoner og lignende steder. Vi kan ikke sammenligne oss med dagligvareforretninger, da disse er i en helt annen driftssituasjon. – og som kjent oppnår dagligvarekjedene på grunn av sine enorme salgsvolumer helt andre innkjøpspriser enn hva vi kan oppnå. På toppen av dette vil jeg nevne at spisesteder er pålagt 10% høyere MVA enn hva du finner i dagligvareforretninger og kiosker.

Ang voksne ansatte:

Vi trenger i år 380 sesongansatte for å drifte gjennom sommeren. Vi ønsker at alle aldersgrupper skal søke disse jobbene, men utenfor de største byene er det åpenbart at det er få voksne personer som er i en arbeidssituasjon hvor de er tilgjengelig for arbeid hos oss 1-2 måneder på sommeren. Vår hovedsesong sammenfaller med det tidspunktet hvor de fleste voksne i arbeid tar 2-4 ukers sommerferie. Vi jobber mye med grundig rekruttering, opplæring og motivasjon av våre sesongansatte, de gjør generelt en fantastisk jobb, og på våre grundige gjesteundersøkelser gir over 90% oss høyeste score på våre ansatte. Men at det kan være enkeltdager eller enkeltsituasjoner som våre gjester ikke er fornøyde med, tar vi naturligvis med oss til videre forbedring

Anmeldt 4 uker siden

Alle som jobbet virket å være i dårlig humør. Lite imøtekommende, og direkte sure. Gir ikke et positivt inntrykk på besøkende.
Så ikke et smil på en eneste arbeider, virket som de ikke ville være der.
Hadde forstått at de var lei å jobbe etter en lang arbeidsdag, men selv klokken 10 (når parken åpnet) var jenta som jobbet i “Trollfallet“ sint! Burde ikke søke om jobb i en park som Hunderfossen hvis de ikke liker å jobbe med gjester, og spente familier som ser frem til en dag i parken!
De eneste attraksjonene arbeiderne ikke var sinte på var raftingen, og rundsnurr. Men ellers i parken og Energisenteret var det dårlig humør hos arbeiderne. Ikke et positivt inntrykk!

1  Takk, Cool K
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei!

Dette var veldig beklagelig å høre. Vi legger ned store ressurser i våre sesongansatte, fra rekruttering, vi opplæring til oppfølging underveis gjennom sesongen - for å levere de beste gjesteopplevelser. Generelt får vi høy score i gjesteundersøkelsene på hvordan våre gjester oppfatter de sesongansatte. Det er derfor beklagelig at du ble skuffet
over dine opplevelser, og ikke fikk service som forventet. Fint om du kan ta kontakt direkte med meg på mobil 92 21 32 30, så kan jeg høre litt mer om dine opplevelser, og forhåpentlig forbedre det som var dårlig.

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi har vært en dag på Hunderfossen og hatt det veldig morro fordi det er gøyale aktiviteter, et godt utgangspunkt, men betjeningen ødela litt av opplevelsen. En gjeng ungdom som heller vil prate med hverandre og var generelt uengasjerte og lite imøtekommende. Håper Hunderfossen tar tak og bruker litt tid på opplæring i service. På et eventyrland så forventer man litt mer av de ansatte.

1  Takk, Camilla J
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Sett trollnatt for 3 gang! Anbefales på det sterkeste. Kjekt for både små og store Hunderfossen dagtid alltid like kjekt. Badeområdet burde hatt maxgrense på badende,gjerne rullering på badende.

Takk, janitarye
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi hadde en koselig dag i Hunderfossen. Nydelig vær, det gjør det lett å trives.
Lekehuset var populært hos minstemann på 18 mnd.
Tok litt karuseller, barna var fornøyd.

Pluss: mangen Wc, korte avstander, gøy teater, grill muligheter, mye benker.

Minus: svært dyrt med vann. (50kr)
Mangen parker tilbyr kraner en kan få vann.

Takk, iselinnnn