Mormor og barnebarn.

Var der med en 2 åring og han var for liten til en del attraksjoner, men koste seg veldig. Noe kø... les mer

Anmeldt 2 uker siden
mgusfre
Lillehammer, Norge
Dyrt men hyggelig.

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer... les mer

Anmeldt 4. august 2019
LarsEdvin71
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte parken to voksne og to barn (2 og 3 år) og barna virkelig STORkoste seg med attraksjonene. Vi foreldre var nok mer sjokkerte over det høyeprisnivået som f.eks 85 kroner for en pose smørbukk og 225 kroner for en lunken tacobuffet i et veldig mørkt lokale så du nesten ikke ser hva du spiser. Ett minus til var at de fleste ansatte på attraksjonene var veldig lite imøtekommende og direkte sure. Skjønner dette er ufaglærte sommervikarer, men de bør få opplæring og oppfølging i hvordan man driver kundeservice.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Caroline M
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at barna storkoste seg med attraksjonene i parken!

Men synd å høre at dere opplevde mange ansatte som lite imøtekommende. Vi skal ta med dette i vår evaluering på hvordan vi kan heve servicenivået (selv om vi jobber aktivt med både rekruttering, opplæring og motivasjon, og at over 90% av våre gjester gir oss høyeste score på våre ansatte). Når det gjelder prisnivået så er det en konsekvens av kort og intensiv sesongdrift der vi ikke oppnår stordriftsfordeler som helårsåpne steder har, men vi har likevel forsøkt å tilpasse oss prisnivået til sammenlignbare parker, bensinstasjoner, restauranter og storkiosker. Til forskjell fra mange andre steder, tillater vi også at gjestene tar med seg mat inn i parken, og vi har tilbud om fri benyttelse av våre store gassgriller.

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Morsomme og varierte aktiviteter for barna, men et par ting trekker ned helhetsvurderingen betraktelig. Det er svindyre priser på alt som ikke er inkludert i billetten. Alt er priset opp minst 130-200% av hva det koster andre steder, inkludert kafeer og restauranter, for å tyne gjestene for hver siste krone. Dersom du er tilfreds med å betale 600 kr for burger og pommes frites til lunsj for familien er det ikke noe problem, men for alle de som foretrekker å holde matbudsjettet for en dag under tusenlappen er det påkrevd å ta med sin egen mat og drikke. Det finnes griller der, men påberegn venting dersom det er mange der den aktuelle dagen.

Problemet er ikke bare de høye prisene, men de små porsjonene du får for de prisene. En drøye 10cm lang baguette koster 69 kr, et skolebrød 30 kr, en liten pose Smørbukk koster 89 kr (55 på butikken ti minutter unna), en liten kopp kaffe koster 30 kr (!). Skulle én voksen og et barn hatt en burrito med en 0,4l brus hver, måtte de ha punget ut 404 kr, da tacosjappa kun tilbyr buffet.

Det andre som trakk ned var uinteresserte, mindreårige ansatte, hvor mange servicemedarbeidere satt og stirret på telefonene sine og spiste snop og snakket med hverandre istedet for å imøtekomme kunder, noe som enkelt kunne vært unngått med bedre opplæring i service. Det er vel vanskelig dersom man skal spare penger på de ansatte også, da man kan betale disse langt mindre enn myndige, faglærte personer. I alt har stedet en distinkt odør av å være ei godt olja og dedikert pengemølle, men det får da være måte på.

Alt i alt er det en moro plass for barna, men hvis du ikke er stinn av bankransfortjeneste som du gjerne vil bli kvitt så fort som mulig, ta med egen ernæring og fyll opp vannflaska i vasken på do, før de tar betalt for dét også.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, lcgb89

Hei,

Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere likte aktivitetene, som naturlig nok også er vårt hovedprodukt som tilreisende fra hele landet kommer for å oppleve.

Ang priser:

Vi har 7 ulike spisesteder i parken, med ulike matretter og prisnivå, for at de fleste skal kunne finne mat som passer dem og deres lommebok. I tillegg har vi investert i store gassgriller, til fri benyttelse for dem som har lyst til å bringe med seg mat.
For å ha et prisnivå som er i samsvar med markedet, utfører vi jevnlig priskontroller hos våre konkurrenter; dvs. andre parker, restauranter, storkiosker, bensinstasjoner og lignende steder. Vi kan ikke sammenligne oss med dagligvareforretninger, da disse er i en helt annen driftssituasjon. – og som kjent oppnår dagligvarekjedene på grunn av sine enorme salgsvolumer helt andre innkjøpspriser enn hva vi kan oppnå. På toppen av dette vil jeg nevne at spisesteder er pålagt 10% høyere MVA enn hva du finner i dagligvareforretninger og kiosker.

Ang voksne ansatte:

Vi trenger i år 380 sesongansatte for å drifte gjennom sommeren. Vi ønsker at alle aldersgrupper skal søke disse jobbene, men utenfor de største byene er det åpenbart at det er få voksne personer som er i en arbeidssituasjon hvor de er tilgjengelig for arbeid hos oss 1-2 måneder på sommeren. Vår hovedsesong sammenfaller med det tidspunktet hvor de fleste voksne i arbeid tar 2-4 ukers sommerferie. Vi jobber mye med grundig rekruttering, opplæring og motivasjon av våre sesongansatte, de gjør generelt en fantastisk jobb, og på våre grundige gjesteundersøkelser gir over 90% oss høyeste score på våre ansatte. Men at det kan være enkeltdager eller enkeltsituasjoner som våre gjester ikke er fornøyde med, tar vi naturligvis med oss til videre forbedring

Anmeldt 28. juli 2019

Alle som jobbet virket å være i dårlig humør. Lite imøtekommende, og direkte sure. Gir ikke et positivt inntrykk på besøkende.
Så ikke et smil på en eneste arbeider, virket som de ikke ville være der.
Hadde forstått at de var lei å jobbe etter en lang arbeidsdag, men selv klokken 10 (når parken åpnet) var jenta som jobbet i “Trollfallet“ sint! Burde ikke søke om jobb i en park som Hunderfossen hvis de ikke liker å jobbe med gjester, og spente familier som ser frem til en dag i parken!
De eneste attraksjonene arbeiderne ikke var sinte på var raftingen, og rundsnurr. Men ellers i parken og Energisenteret var det dårlig humør hos arbeiderne. Ikke et positivt inntrykk!

1  Takk, Cool K
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Hei!

Dette var veldig beklagelig å høre. Vi legger ned store ressurser i våre sesongansatte, fra rekruttering, vi opplæring til oppfølging underveis gjennom sesongen - for å levere de beste gjesteopplevelser. Generelt får vi høy score i gjesteundersøkelsene på hvordan våre gjester oppfatter de sesongansatte. Det er derfor beklagelig at du ble skuffet
over dine opplevelser, og ikke fikk service som forventet. Fint om du kan ta kontakt direkte med meg på mobil 92 21 32 30, så kan jeg høre litt mer om dine opplevelser, og forhåpentlig forbedre det som var dårlig.

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært en dag på Hunderfossen og hatt det veldig morro fordi det er gøyale aktiviteter, et godt utgangspunkt, men betjeningen ødela litt av opplevelsen. En gjeng ungdom som heller vil prate med hverandre og var generelt uengasjerte og lite imøtekommende. Håper Hunderfossen tar tak og bruker litt tid på opplæring i service. På et eventyrland så forventer man litt mer av de ansatte.

1  Takk, Camilla J
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Sett trollnatt for 3 gang! Anbefales på det sterkeste. Kjekt for både små og store Hunderfossen dagtid alltid like kjekt. Badeområdet burde hatt maxgrense på badende,gjerne rullering på badende.

Takk, janitarye