TripAdvisor

Dyrt men hyggelig.

Anmeldt 4. august 2019
LarsEdvin71
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Var der med en 2 åring og han var for liten til en del attraksjoner, men koste seg veldig. Noe kø. Dyrt å komme inn. Dyrt å spise.

Takk, mgusfre
Anmeldt 27. august 2019

Jeg hadde gleden av å ha med mine to barnebarn til Hunderfossen i sommer.
Flott dag med masse inntrykk for dem. Veldig rent og ryddig. Imponerende kulisser og bygninger.
Rett og slett verdt pengene !

Takk, Trond1957
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Var en dag i familiparken lørdag 3.august, skriver som de fleste her, veldig stive priser! Så lurer de på hvorfor nordmenn reiser utenlands på ferie?? Tok med oss egen mat og koste oss med det. Veldig fin park som setter norske eventyr på kartet. Likte showet som var satt opp. Rent og pent i parken. Får 4 prikker for opplevelsen og gir 1 for pris.

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Familiepark som eg har vært mange ganger i,først sjølv som barn, og senere med egne barn.Barna hygger seg veldig når de er der.Prisene er høge teke i betragtning alle menneskene dei tek inn.1235 Nok for 3 personer betalte jeg.Pluss parkering.Nokre av opplevelsene var ca 1 times ventetid på.
Anbefaler og ta med mat,og grille i parken om en liker det.Trollet,eventyrslottet, traktorbanen,testsenter for månelyst i flåklypa og 4D film var dei aktivitetene vi fikk unna frå kl 11- 17.Så her lønner det seg og komme når parken opner.

Takk, Inger-Anne K
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte parken to voksne og to barn (2 og 3 år) og barna virkelig STORkoste seg med attraksjonene. Vi foreldre var nok mer sjokkerte over det høyeprisnivået som f.eks 85 kroner for en pose smørbukk og 225 kroner for en lunken tacobuffet i et veldig mørkt lokale så du nesten ikke ser hva du spiser. Ett minus til var at de fleste ansatte på attraksjonene var veldig lite imøtekommende og direkte sure. Skjønner dette er ufaglærte sommervikarer, men de bør få opplæring og oppfølging i hvordan man driver kundeservice.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, carolinem183
Hogne H, Daglig leder på Hunderfossen Eventyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at barna storkoste seg med attraksjonene i parken!

Men synd å høre at dere opplevde mange ansatte som lite imøtekommende. Vi skal ta med dette i vår evaluering på hvordan vi kan heve servicenivået (selv om vi jobber aktivt med både rekruttering, opplæring og motivasjon, og at over 90% av våre gjester gir oss høyeste score på våre ansatte). Når det gjelder prisnivået så er det en konsekvens av kort og intensiv sesongdrift der vi ikke oppnår stordriftsfordeler som helårsåpne steder har, men vi har likevel forsøkt å tilpasse oss prisnivået til sammenlignbare parker, bensinstasjoner, restauranter og storkiosker. Til forskjell fra mange andre steder, tillater vi også at gjestene tar med seg mat inn i parken, og vi har tilbud om fri benyttelse av våre store gassgriller.