Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 22.05.2021
Familietur

To barn og tre voksne som reiste i slutten av sommerferien. Veldig hyggelig personale, både barn og... les mer

Anmeldt 19. desember 2020
LiseAndreassen
Lillehammer, Norge
Kjempeflott park, noe for alle aldre!

To foreldre, to besteforeldre en 4-åring og en 2-åring og alle hadde det kjempekjekt! Det er noe... les mer

Anmeldt 6. september 2020
BO_Davoy
Storebø, Norge

Anmeldt 4. juli 2020

Besøkte denne fornøyelsesparken i begynnelsen av Juli 2020, og ble posestivt overasket over betjeningens velvilje og evne til å svare på alt mulig rart.

Det er klart at berg å dalbanene ikke kan sammenlignes med de store ute i verden, men for barn var den akkurat tøff nok.

Ett smart trekk var ett samarbeide i parken mellom Volvo og Shell. Barn kunne kjøre på bane med en liten elektrisk lastebil, for så å få utstedet ett sertifikat.
Når man hadde det kunne man gå opp på Shell banen å kjøre bil.

Barna likte dette med rekkefølge, og fikk samtidig mestring følelse og litt trafikk opplæring

Energirike så barn og voksne ut til å like, der energi ble pedagogisk forklart for voksne og barn på en morsom måte.
Det ser litt kjedelig ut, men var vel vært turen, både for store og små.

Ivo Caprino filmen var uhyre interessant som ett eksempel på at norsk ingeniørkunst i en bransje som har utviklet seg eksepsjonelt siden begynnelsen av 90 tallet når en antar denne filmen ble laget.
Som historie, og satt inn i rett kontekst vil nok denne filmen kunne leve evig, men som ett teknologisk underverk, som den var den gangen det ble laget, har den nok utspilt sin rolle.

Smittevernet var på topp, noe som nok ga seg utslag i antall besøkende, som igjen førte til små kø dannelser rundt attraksjonene.

Dette trekker naturligvis opp på besøks kvaliteten, for parken.

Savnet EasyPark.

Dette var uansett en fantastisk dag for store og små, som en ikke ville gått glipp av.

Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, Oddjo65
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Meget bra opplegg i park! Selv med Kovid19-situasjonen er det tilrettelagt for en bra dag i parken. Noe redusert kapasitet er det, og den nye appen hvor man kan "snike" i køen virker usolidarisk, og hører ikke hjemme i en slik park.

1  Takk, 831egiln
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe nydelig park. Masse å gjøre for de mellomste barna, Typisk 5-10år. Veldig lite for de aller minste, opp til tre år. Men med en i hver gruppe klarte vi å ha en nydelig dag. Men med bare barn under 100cm ville jeg nok vurdert en annen park. Parken hadde fine matmuligheter og hyggelig betjening. Lite kø, tidlig i ferien. Bilettene var litt dyre. Ville vurdert parken til rett over middels ift lite for de minste barna og kjempe bra/ypperlig for de litt større.

Takk, 361janneh
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 2 voksne og en gutt på 3 1/2 år. Det var en helt eventyrlig dag for store og små. Ingen av oss hadde vært her før. Gutten vår stortrivdes og ville såklart ikke dra hjem etter å ha vært der i 7 timer. Har besøkt mange fornøyelsesparker rundt om i verden og må si jeg er ekstremt imponert over utførelsen og konseptet med det norske folkelige eventyr konseptet, flotte bygg og du føler virkelig du får oppleve det virkelige norske med fjell og fjord. «Nasjonalromantisk»
Vi valgte dra litt før fellesferien, og det gjorde vi lurt i. Ekstremt behagelig mtp folkemengde, vi stod aldri i kø (maks 5 min) Dere tok også covid 19 på alvor med antibak overalt og før alle attraksjoner.
Vennlige og hyggelige ansatte.
Det var en ekstremt varm dag 31c, så var utrolig godt å deilig å ha et badeland å kunne dra til for å avkjøle seg.

Har absolutt ingenting å utsette på dette besøket, og vi kommer definitivt igjen neste år.

Vil til slutt si at dette er en park for de minste. Vil nok si at du får mest glede her for barn mellom 3-8 år. Noe som er perfekt for familier med små barn!

1  Takk, endrec2014
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Beste parken så langt denne sommeren. Både voksen og barn koste seg. Rikelig med aktiviteter både innendørs og utendørs.

1  Takk, Segrav