Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 01.10.2021
Åpen i dag: Stengt
Vel verdt besøket

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt... les mer

Anmeldt 11. august 2021
884gineh
Ok, litt lite spennende for store (voksne) unger

Flott, ryddig og romslig park. Lite kø når vi var der. Mye kjekt som var stengt pga korona... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tonem549

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En trivelig familiepark som passer best for barn under 10-11 år da det er få aktiviteter for de over som «river» litt. Vår er 8 år og hadde bra utvalg.
Fint og rent anlegg med stort sett bra smittevernstiltak.
Lange køer (stort sett 20-40 min, men også rundt 60 minutter på flere.) enkelte attraksjoner.
Ordinær mat som på alle andre parker.
Hyggelig betjening overalt.

2  Takk, Adventures67
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her 3 voksne og 5 barn , syns dette var en fin park og ungene vill gjerne tilbake , bra smittervern i parken

1  Takk, arild h
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi reiste sammen med en på 16 og en på 9 år. Vi hadde 2 fantastiske dager ved Hunderfossen. Vi opplevde ikke mer kø enn man strengt tatt kan forvente nå midt på sommeren. Appen fungerte slik at man kunne komme inn i en «prioritert kø». Vi sparte masse tid i køen på dette. Oppfatter ikke dette som å snike i køen i det hele tatt. Følte også at smittevern var så godt i varetatt som mulig var. Følte oss aldri utrygge her.

Det nye badelandet var helt herlig for både voksne og barn å kjøle seg ned i.

Eventyrslottet en helt magisk opplevelse -anbefales!! Forestillingen på kongsgården likeså.

Spisestedene i parken holder god kvalitet når det kommer til meny, service og renhold.

Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at renholdet ved toalettene kunne vært noe bedre, og så angrer vi litt på at vi stilte oss i køen for 4d-kinoen. Det tok for lang tid i køen for en 15-minutters film.

Takk, Trond- M
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fin park, men litt lite for 5 åringen som akkurat er under på høyden på mange aktiviteter. Ble mye diskusjoner der de eldste måtte droppe ting for å slippe sutring. Det endte med at far gikk med de to eldste på 12 og 8 år og mor med 5 åringen, noe som var helt greit. MEN, halve dagen vår gikk opp i KØ, alt fra 45 min til 1 time i kø på hver ting. Prinsesse slottet angret vi på at vi hadde brukt 1 time på å stå i kø, fine figurer men rotete fortelling om alt for mange eventyr og kort varighet. En stor skuff! Traktor kjøringen var køen forholdsvis liten,så her tenkte vi det gikk kjapt. Men NEI,disse kø snikerne som hadde booket tid på appen kom hele tiden og ble prioritert fremfor oss som hadde stått en time i kø. Burde i det minste vært annenhver gang fra den vanlige køen,men her kom tre familier rett inn på rekke og rad noe som gjorde meg forbanna! Så tips til alle som tenker besøke parken i sommer,for guds skyld last ned appen og book tid til aktiviteter!!! Hadde vi bare visst om dette hadde dagen blitt bedre.

1  Takk, nluh
Anmeldt 9. juli 2020

Burde komme frem at dette er for de små barna, samt at prisen pr pers bør ligge mye lavere sammenlignet med andre større og bedre parker. Passer barn fra 2 til 6 år.

1  Takk, kenp971