Flotte dagar, med mange kjekke opplevelser.

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
svanhildf2021
Fin park

Flott park, men tidvis mye kø ved noen attraksjoner. Lurer seriøst på hvor ille køene ville vært... les mer

Anmeldt 1 uke siden
vegardlitangen
Oslo, Norge

Anmeldt 16. juli 2020

Barnevennlig, åpent og godt tilpasset smittesituasjonen. Var der med 2 barn på 7 år. De løp fra aktivitet til aktivitet. Det aller meste gikk på fullt. Vet ikke om det var begrensninger på antall inn men vi hadde bestilt billetter på forhånd. Vi spiste i trollsalen det opplevde vi som dårligere enn ved tidligere besøk. Utsalgsbodene er det bare å styre unna lite salgsobjekter som er tilpasset parken men kunne vært solgt hvor som helst.
Fin aktivitet for barn opp til 10 år lite for de over.

2  Takk, Ståle B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Med barn i alderen 1-7 år var dette en veldig kjekk park. Masse aktiviteter de kunne gjøre. Dyr mat, men trekker opp at man kan låne grill samt ta med egen mat. Forestillingen som ble spilt 3-4 ganger til dagen bør en få med seg. Den var knallbra. Ellers så var eventyrslottet verdt å besøke, til tross for en del kø. Alt i alt hadde vi en veldig koselig dag! Drar gjerne hit igjen.

1  Takk, Monarabb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En trivelig familiepark som passer best for barn under 10-11 år da det er få aktiviteter for de over som «river» litt. Vår er 8 år og hadde bra utvalg.
Fint og rent anlegg med stort sett bra smittevernstiltak.
Lange køer (stort sett 20-40 min, men også rundt 60 minutter på flere.) enkelte attraksjoner.
Ordinær mat som på alle andre parker.
Hyggelig betjening overalt.

2  Takk, Adventures67
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her 3 voksne og 5 barn , syns dette var en fin park og ungene vill gjerne tilbake , bra smittervern i parken

1  Takk, arild h
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi reiste sammen med en på 16 og en på 9 år. Vi hadde 2 fantastiske dager ved Hunderfossen. Vi opplevde ikke mer kø enn man strengt tatt kan forvente nå midt på sommeren. Appen fungerte slik at man kunne komme inn i en «prioritert kø». Vi sparte masse tid i køen på dette. Oppfatter ikke dette som å snike i køen i det hele tatt. Følte også at smittevern var så godt i varetatt som mulig var. Følte oss aldri utrygge her.

Det nye badelandet var helt herlig for både voksne og barn å kjøle seg ned i.

Eventyrslottet en helt magisk opplevelse -anbefales!! Forestillingen på kongsgården likeså.

Spisestedene i parken holder god kvalitet når det kommer til meny, service og renhold.

Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at renholdet ved toalettene kunne vært noe bedre, og så angrer vi litt på at vi stilte oss i køen for 4d-kinoen. Det tok for lang tid i køen for en 15-minutters film.

Takk, Trond- M