Flotte dagar, med mange kjekke opplevelser.

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å... les mer

Anmeldt 6 dager siden
svanhildf2021
Fin park

Flott park, men tidvis mye kø ved noen attraksjoner. Lurer seriøst på hvor ille køene ville vært... les mer

Anmeldt 6 dager siden
vegardlitangen
Oslo, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelsespark med mange fine opplevelser for barn. Sett gjerne av 1-2 dager. Mange fine karuseller.

2  Takk, osonder
Anmeldt 16. juli 2020

Barnevennlig, åpent og godt tilpasset smittesituasjonen. Var der med 2 barn på 7 år. De løp fra aktivitet til aktivitet. Det aller meste gikk på fullt. Vet ikke om det var begrensninger på antall inn men vi hadde bestilt billetter på forhånd. Vi spiste i trollsalen det opplevde vi som dårligere enn ved tidligere besøk. Utsalgsbodene er det bare å styre unna lite salgsobjekter som er tilpasset parken men kunne vært solgt hvor som helst.
Fin aktivitet for barn opp til 10 år lite for de over.

2  Takk, Ståle B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Med barn i alderen 1-7 år var dette en veldig kjekk park. Masse aktiviteter de kunne gjøre. Dyr mat, men trekker opp at man kan låne grill samt ta med egen mat. Forestillingen som ble spilt 3-4 ganger til dagen bør en få med seg. Den var knallbra. Ellers så var eventyrslottet verdt å besøke, til tross for en del kø. Alt i alt hadde vi en veldig koselig dag! Drar gjerne hit igjen.

1  Takk, Monarabb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En trivelig familiepark som passer best for barn under 10-11 år da det er få aktiviteter for de over som «river» litt. Vår er 8 år og hadde bra utvalg.
Fint og rent anlegg med stort sett bra smittevernstiltak.
Lange køer (stort sett 20-40 min, men også rundt 60 minutter på flere.) enkelte attraksjoner.
Ordinær mat som på alle andre parker.
Hyggelig betjening overalt.

2  Takk, Adventures67
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her 3 voksne og 5 barn , syns dette var en fin park og ungene vill gjerne tilbake , bra smittervern i parken

1  Takk, arild h