Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 01.10.2021
Åpen i dag: Stengt
Vel verdt besøket

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt... les mer

Anmeldt 11. august 2021
884gineh
Ok, litt lite spennende for store (voksne) unger

Flott, ryddig og romslig park. Lite kø når vi var der. Mye kjekt som var stengt pga korona... les mer

Anmeldt 2 uker siden
tonem549

Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig flott og meget barnevennlig park
Sett gjerne av et par dager. Gode smitterverntiltak i hele parken.
Også veldig fornøyd med oppholdet på hunderfossen hotell og resort.

Takk, Junielse
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelsespark med mange fine opplevelser for barn. Sett gjerne av 1-2 dager. Mange fine karuseller.

2  Takk, osonder
Anmeldt 16. juli 2020

Barnevennlig, åpent og godt tilpasset smittesituasjonen. Var der med 2 barn på 7 år. De løp fra aktivitet til aktivitet. Det aller meste gikk på fullt. Vet ikke om det var begrensninger på antall inn men vi hadde bestilt billetter på forhånd. Vi spiste i trollsalen det opplevde vi som dårligere enn ved tidligere besøk. Utsalgsbodene er det bare å styre unna lite salgsobjekter som er tilpasset parken men kunne vært solgt hvor som helst.
Fin aktivitet for barn opp til 10 år lite for de over.

2  Takk, Ståle B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Med barn i alderen 1-7 år var dette en veldig kjekk park. Masse aktiviteter de kunne gjøre. Dyr mat, men trekker opp at man kan låne grill samt ta med egen mat. Forestillingen som ble spilt 3-4 ganger til dagen bør en få med seg. Den var knallbra. Ellers så var eventyrslottet verdt å besøke, til tross for en del kø. Alt i alt hadde vi en veldig koselig dag! Drar gjerne hit igjen.

1  Takk, Monarabb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En trivelig familiepark som passer best for barn under 10-11 år da det er få aktiviteter for de over som «river» litt. Vår er 8 år og hadde bra utvalg.
Fint og rent anlegg med stort sett bra smittevernstiltak.
Lange køer (stort sett 20-40 min, men også rundt 60 minutter på flere.) enkelte attraksjoner.
Ordinær mat som på alle andre parker.
Hyggelig betjening overalt.

2  Takk, Adventures67