Åpen i dag: Stengt
Hei jeg synes at Hunderfossen er den beste sted i hele Gudbrandsdalen og Lillehammer så vi gleder oss feire 40år i år

Hei vi synes at Hunderfossen vinterpark er den beste vinterparken i hele verden og nord for... les mer

Anmeldt 28. februar 2024
t0mre0d0rf
Sarpsborg kommune, Norge
Unik familiepark

Flott familiepark. Alt i alt veldig fornøyd, men teaterforestillingen var ikke på høyden. Kunne... les mer

Anmeldt 2. september 2023
Åshild L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
119124 av 958 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En flott barnevennlig park. Gode tiltak med tanke på covid-19. Store og små elsket parken. Veldig dyrt å spise der så anbefaler å ta med mat og drikke om mulig. Vi kommer tilbake.

2  Takk, 534ceciliet
Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig flott og meget barnevennlig park👌🏻
Sett gjerne av et par dager. Gode smitterverntiltak i hele parken.
Også veldig fornøyd med oppholdet på hunderfossen hotell og resort.

Takk, Junielse
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelsespark med mange fine opplevelser for barn. Sett gjerne av 1-2 dager. Mange fine karuseller.

2  Takk, osonder
Anmeldt 16. juli 2020

Barnevennlig, åpent og godt tilpasset smittesituasjonen. Var der med 2 barn på 7 år. De løp fra aktivitet til aktivitet. Det aller meste gikk på fullt. Vet ikke om det var begrensninger på antall inn men vi hadde bestilt billetter på forhånd. Vi spiste i trollsalen det opplevde vi som dårligere enn ved tidligere besøk. Utsalgsbodene er det bare å styre unna lite salgsobjekter som er tilpasset parken men kunne vært solgt hvor som helst.
Fin aktivitet for barn opp til 10 år lite for de over.

2  Takk, Ståle B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Med barn i alderen 1-7 år var dette en veldig kjekk park. Masse aktiviteter de kunne gjøre. Dyr mat, men trekker opp at man kan låne grill samt ta med egen mat. Forestillingen som ble spilt 3-4 ganger til dagen bør en få med seg. Den var knallbra. Ellers så var eventyrslottet verdt å besøke, til tross for en del kø. Alt i alt hadde vi en veldig koselig dag! Drar gjerne hit igjen.

1  Takk, Monarabb