Flotte dagar, med mange kjekke opplevelser.

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å... les mer

Anmeldt 2 dager siden
svanhildf2021
Fin park

Flott park, men tidvis mye kø ved noen attraksjoner. Lurer seriøst på hvor ille køene ville vært... les mer

Anmeldt 2 dager siden
vegardlitangen
Oslo, Norge

Anmeldt 21. juli 2020

var her med barnebarn på 3 år, han hadde det helt topp. men, manglet dessverre noen centimeter for enkelte av attraksjonene.

3  Takk, Flyglad
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En flott barnevennlig park. Gode tiltak med tanke på covid-19. Store og små elsket parken. Veldig dyrt å spise der så anbefaler å ta med mat og drikke om mulig. Vi kommer tilbake.

2  Takk, 534ceciliet
Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig flott og meget barnevennlig park
Sett gjerne av et par dager. Gode smitterverntiltak i hele parken.
Også veldig fornøyd med oppholdet på hunderfossen hotell og resort.

Takk, Junielse
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelsespark med mange fine opplevelser for barn. Sett gjerne av 1-2 dager. Mange fine karuseller.

2  Takk, osonder
Anmeldt 16. juli 2020

Barnevennlig, åpent og godt tilpasset smittesituasjonen. Var der med 2 barn på 7 år. De løp fra aktivitet til aktivitet. Det aller meste gikk på fullt. Vet ikke om det var begrensninger på antall inn men vi hadde bestilt billetter på forhånd. Vi spiste i trollsalen det opplevde vi som dårligere enn ved tidligere besøk. Utsalgsbodene er det bare å styre unna lite salgsobjekter som er tilpasset parken men kunne vært solgt hvor som helst.
Fin aktivitet for barn opp til 10 år lite for de over.

2  Takk, Ståle B