En fin dag

Føltes trygt mtp smittevern. Mange gøyale aktiviteter for både store og små barn. Køene var til å... les mer

Anmeldt i går
emmalN3935XS
Flotte dagar, med mange kjekke opplevelser.

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
svanhildf2021

Anmeldt 22. juli 2020

Dro dit med vår 4 åring og hadde en fantastisk dag fra start til slutt. Parken var akkurat passe stor for småbarn. Når barnet vårt først hadde blitt varm i trøya kjørte hun karuseller helt til stengetid. Det var helt genialt å booke tid i karuseller på appen! Skulle først spise mat på grillen, men der virket det til at det var lite kontroll på bestillinger og mat. Vi sto lenge i kø uten å komme til. Vi endte derfor opp på restauranten inni trollet. Det angret vi ikke et sekund på. Blid og hyggelig betjening, veldig god mat og spennende med trollene som holdt oppe taket!

Tilretteleggingen med tanke på korona virket også bra. Oppmerkede sirkler for familier og enkeltpersoner i kø. Redusert antall gjester og begrenset hvor mange som kunne være i de ulike karusellene for å overholde regler om avstand!

1  Takk, idamargreteh2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En super dag i Eventyrparken. Det var morsomme attraksjoner for både små og store. Godt tilpasset for C19 også.

2  Takk, 583sindrem
Anmeldt 21. juli 2020

var her med barnebarn på 3 år, han hadde det helt topp. men, manglet dessverre noen centimeter for enkelte av attraksjonene.

3  Takk, Flyglad
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En flott barnevennlig park. Gode tiltak med tanke på covid-19. Store og små elsket parken. Veldig dyrt å spise der så anbefaler å ta med mat og drikke om mulig. Vi kommer tilbake.

2  Takk, 534ceciliet
Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig flott og meget barnevennlig park
Sett gjerne av et par dager. Gode smitterverntiltak i hele parken.
Også veldig fornøyd med oppholdet på hunderfossen hotell og resort.

Takk, Junielse