Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 01.10.2021
Åpen i dag: Stengt
Vel verdt besøket

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt... les mer

Anmeldt 11. august 2021
884gineh
Ok, litt lite spennende for store (voksne) unger

Flott, ryddig og romslig park. Lite kø når vi var der. Mye kjekt som var stengt pga korona... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tonem549

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

3 barn i alderen 7-11 år. Koselig og ren park. Badeanlegg falt i smak. Litt vanskelig å få oversikten over de ulike attraksjonene og hva spm passet til hvem. Her må du brule appen flittig. Mye kø, men synes likevel det var effektivt. Book klatreløype tidlig om du ønsker denne.
Passer ikke så bra for barn over 140cm. Reklamerer med "bonustime" med ekstra åpent fra 18-19, men det var likevel mye som stengte kl 18. Synes det er smålig å kreve 69,- i parkering når vi har betalt 2500 for inngang!! Anbefales for de under 10 år. Ta med egen mat

1  Takk, thenosehome
Anmeldt 22. juli 2020

Dro dit med vår 4 åring og hadde en fantastisk dag fra start til slutt. Parken var akkurat passe stor for småbarn. Når barnet vårt først hadde blitt varm i trøya kjørte hun karuseller helt til stengetid. Det var helt genialt å booke tid i karuseller på appen! Skulle først spise mat på grillen, men der virket det til at det var lite kontroll på bestillinger og mat. Vi sto lenge i kø uten å komme til. Vi endte derfor opp på restauranten inni trollet. Det angret vi ikke et sekund på. Blid og hyggelig betjening, veldig god mat og spennende med trollene som holdt oppe taket!

Tilretteleggingen med tanke på korona virket også bra. Oppmerkede sirkler for familier og enkeltpersoner i kø. Redusert antall gjester og begrenset hvor mange som kunne være i de ulike karusellene for å overholde regler om avstand!

1  Takk, idamargreteh2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En super dag i Eventyrparken. Det var morsomme attraksjoner for både små og store. Godt tilpasset for C19 også.

2  Takk, 583sindrem
Anmeldt 21. juli 2020

var her med barnebarn på 3 år, han hadde det helt topp. men, manglet dessverre noen centimeter for enkelte av attraksjonene.

3  Takk, Flyglad
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En flott barnevennlig park. Gode tiltak med tanke på covid-19. Store og små elsket parken. Veldig dyrt å spise der så anbefaler å ta med mat og drikke om mulig. Vi kommer tilbake.

2  Takk, 534ceciliet