Vel verdt besøket

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt... les mer

Anmeldt 11. august 2021
884gineh
Ok, litt lite spennende for store (voksne) unger

Flott, ryddig og romslig park. Lite kø når vi var der. Mye kjekt som var stengt pga korona... les mer

Anmeldt 8. september 2021
tonem549

Anmeldt 14. august 2020

Til at Det var besøksbegrensninger var parken full overalt.
Det var mye å gjøre og ungene mine stortrivdes.

Kjøpte kjærlighet sent på dagen og først da så vi veps.
Boblene some var tegnet opp gjorde at jeg kunne stå I kø for eventyrslott og traktor men's ungene lekte I nærheten. Dette burden videreføres hver Sommer.

Noen desinfeksjonspunkter var tomme.

Askeladen pizza var Fri for glutenfri pizza, men hadde nachos uten gluten. Nachocen var hade lite fyll og var litt tørre.

2  Takk, Tanja V
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

En fin park som var perfekt for en på snart 5 år. Noe mindre for 2-åringen, men dette var vi klar over på forhånd. Syns det meste var veldig bra, med unntak av at det var for mange mennesker der med tanke på smittevern. Det var stort sett over 30 minutter i kø på det meste, og det er lenge for de minste.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, M-L-Johansen
Anmeldt 4. august 2020

Første besøk med årskortet i år. Har vært her mange ganger før og 10 åringen gleder seg til å bade. Skuffelsen var stor da det store bassenget nå er tilpasset mindre barn og er veldig grunt. Dette var en dum ombygging. Nå blir det mindre attraktivt for oss å reise hit senere, da bading var en av yngling attraksjonene. Det som er flott er området for småtasser og skiftehusene, og utedusjene. Ellers er det en fin park med mye å gjøre for de minste.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Nicest123
Anmeldt 30. juli 2020

Vi reiste to familier med to hunder. Vi pleier å være i parken hver sommer.

Vi var der fra før det åpnet til det stengte, men fikk alikevel ikke med oss alt, på grunn av alt for mye mennesker.
På grunn av covid 19, var det ufattelig mye kø inne i parken. På alle karuseller og attraksjoner var det en del kø. Vanligvis rekker barna å ta flere av karusellene flere ganger, men det var ikke tilfelle denne gangen.
Så lenge det er restriksjoner på grunn av viruset, burde det også være mye færre folk i parken, eller så burde prisen senkes.
Absolutt ikke noe å anbefale i år, nei.

3  Takk, 153malinp
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

3 barn i alderen 7-11 år. Koselig og ren park. Badeanlegg falt i smak. Litt vanskelig å få oversikten over de ulike attraksjonene og hva spm passet til hvem. Her må du brule appen flittig. Mye kø, men synes likevel det var effektivt. Book klatreløype tidlig om du ønsker denne.
Passer ikke så bra for barn over 140cm. Reklamerer med "bonustime" med ekstra åpent fra 18-19, men det var likevel mye som stengte kl 18. Synes det er smålig å kreve 69,- i parkering når vi har betalt 2500 for inngang!! Anbefales for de under 10 år. Ta med egen mat

1  Takk, thenosehome