Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Thomasaanerud
Veldig bra helg i parken!

Supre 2 dager i parken! Strålende vær og lite kø på attraksjonene. Klatreparken var veldig bra, og... les mer

Anmeldt 2 dager siden
KF605

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å komma inn i prinsesse slottet, der sto me i 1t og 20 min. Med 3 barnebarn var det alt for lenge. Men det øydela ikkje dagen likevel. Likte spesielt godt dei nye attrakksjonane med 4Dfilmar.

Takk, svanhildf2021
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte familieparken i juli 2021. Det var en del kø, og dette ødelegger litt av moroa. Men set er likt for alle. Den nye attraksjonen med arealdel Felgen ble en favoritt!

Takk, AreRoe
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flott park, men tidvis mye kø ved noen attraksjoner. Lurer seriøst på hvor ille køene ville vært uten restriksjoner på antall besøkende.
Mat og drikke er overpriset - spesielt åpenbart på iskrem fra Diplom Is.

Takk, vegardlitangen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Første gang vi var på besøk i denne parken. Vi fikk anbefalt å enten være der før kl 10 eller etter kl 11 pga kø. Vi var der fra 9:30 og allerede da var det lang kø men det gikk greit å komme seg inn. En ansatte som gikk rundt og ga antibac til alle.
Vi gikk rett til den avdelingen for de minste barna med froskekongen og prinsessetårnet. Etter en runde var det kjempelang kø. Så vi gikk videre til Eventyrslottet. Der sto vi lenge i kø men absolutt verdt det!! Husk å ha med vann i denne køen, der står man nemlig i stekende sol!!
Vi spiste mat på grillen og det falt også i smak. Det tok ikke lang tid å få mat og det smakte godt.
Også bestemte vi oss for å bade. Der må man også stå i kø. Der deles det ut armbånd i ulike farger som etter hvert ropes opp for når det har gått en time, som er maks tid man kan være der. Det var herlig å bade i varmen og få en pause!!
Jeg vil absolutt si at de tok smittevern på alvor. Både i køer og ellers. Antibac overalt. Vi møtte kun på blide ansatte. Selvom det var midt i høysesongen så følte vi oss velkommen og godt tatt vare på. Vi kommer tilbake neste år!!!

1  Takk, Jenetur
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Gøy familiepark med aktiviteter for alle aldersgrupper!! Deilig og rolig atmosfære og veldig rent og ryddig! God mat, svært hyggelige ansatte (!!). Ekstra imponert over måten alle ungdommene som jobbet i parken møtte de besøkende på og hvor rent og smittevernvennlig inntrykk man som gjest fikk inntrykk av at det var! Litt køer må påregnes på de mest populære aktivotetene, men de ser lengre ut enn de er pga avstand og smittevern. Anbefales på det varmeste!

Dersom vi skulle ønsket oss noe ekstra, måtte det vært en "fylle drikkeflasker med vann" - stasjon da det viste seg vanskelig (og dyrt) å få tak i vann en varm dag i parken.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Lsnziej