Åpen i dag: Stengt
Hei jeg synes at Hunderfossen er den beste sted i hele Gudbrandsdalen og Lillehammer så vi gleder oss feire 40år i år

Hei vi synes at Hunderfossen vinterpark er den beste vinterparken i hele verden og nord for... les mer

Anmeldt 28. februar 2024
t0mre0d0rf
Sarpsborg kommune, Norge
Unik familiepark

Flott familiepark. Alt i alt veldig fornøyd, men teaterforestillingen var ikke på høyden. Kunne... les mer

Anmeldt 2. september 2023
Åshild L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Som overskriften sier, her er alle tivoli attraksjonene sponset av et eller annet brand. Parken bærer preg av å være bygget i litt hist og pist, det er ikke så mye å se på. Barnas gård er riktignok trivelig, akkurat som alle andre åpne gårder. Ps. At det står flere "vannpistoler" runder forbi på området er et utrolig dårlig påfunn av noen gutter. Det er ikke de guttene (voksne og små) som bruker vannpistolene sin skyld at de er ekstremt irriterende for dem som sitter opp attraksjoner og blir gjennomvåte (les: rundsnurr),det er de guttene som bestilte dem, de guttene skulle jeg gjerne vekket med hageslangen. Min anbefaling er å ikke dra hit, gå heller en tur i fjellet og besøk en gård i stede.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Varierte og mange aktiviteter for både store og små. Hyggelige ansatte.
Det var alt for mange besøkende i forhold til covid-19 restriksjoner. Folk sto ofte ikke i familiesirklene, lange køer. Dyrt til å være så mange besøkende.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, KatrineF70
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å komma inn i prinsesse slottet, der sto me i 1t og 20 min. Med 3 barnebarn var det alt for lenge. Men det øydela ikkje dagen likevel. Likte spesielt godt dei nye attrakksjonane med 4Dfilmar.

Takk, svanhildf2021
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte familieparken i juli 2021. Det var en del kø, og dette ødelegger litt av moroa. Men set er likt for alle. Den nye attraksjonen med arealdel Felgen ble en favoritt!

Takk, AreRoe
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flott park, men tidvis mye kø ved noen attraksjoner. Lurer seriøst på hvor ille køene ville vært uten restriksjoner på antall besøkende.
Mat og drikke er overpriset - spesielt åpenbart på iskrem fra Diplom Is.

Takk, vegardlitangen