Bra dag på Hunderfossen 👍

Nye og spennende attraksjoner. God mat og drikke og hyggelig betjening 😊 Turen koster fortsatt en... les mer

Anmeldt 2 uker siden
steffob
120% fantastisk, mye moro og opplevelser for store og små

Familietur til Hunderfossen i August 2022. Da vi bestilte opphold på forhånd gledet vi oss og telte... les mer

Anmeldt i går
Smile F
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Føltes trygt mtp smittevern. Mange gøyale aktiviteter for både store og små barn. Køene var til å leve med. Fin teaterforestilling midt på dagen. Gøyal 4D kino! Anbefaler taco om man skal spise middag i parken.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, emmalN3935XS
Anmeldt 2. august 2021

Skal du ta med deg dine utenlandske\internasjonale venner på tur i Norge, så anbefaler jeg Hunderfossen til de grader også må du dra med vennene dine inn i det mest norskeste slottet i Norge, nettopp eventyrslottet for å oppleve norske folkeeventyr.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ole Chr T
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Som overskriften sier, her er alle tivoli attraksjonene sponset av et eller annet brand. Parken bærer preg av å være bygget i litt hist og pist, det er ikke så mye å se på. Barnas gård er riktignok trivelig, akkurat som alle andre åpne gårder. Ps. At det står flere "vannpistoler" runder forbi på området er et utrolig dårlig påfunn av noen gutter. Det er ikke de guttene (voksne og små) som bruker vannpistolene sin skyld at de er ekstremt irriterende for dem som sitter opp attraksjoner og blir gjennomvåte (les: rundsnurr),det er de guttene som bestilte dem, de guttene skulle jeg gjerne vekket med hageslangen. Min anbefaling er å ikke dra hit, gå heller en tur i fjellet og besøk en gård i stede.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Varierte og mange aktiviteter for både store og små. Hyggelige ansatte.
Det var alt for mange besøkende i forhold til covid-19 restriksjoner. Folk sto ofte ikke i familiesirklene, lange køer. Dyrt til å være så mange besøkende.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, KatrineF70
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flotte dagar i Hunderfossen, til tross for laaaaange klar og mykje venting. Lengst venta me for å komma inn i prinsesse slottet, der sto me i 1t og 20 min. Med 3 barnebarn var det alt for lenge. Men det øydela ikkje dagen likevel. Likte spesielt godt dei nye attrakksjonane med 4Dfilmar.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, svanhildf2021