Åpen i dag: Stengt
Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Thomasaanerud
Veldig bra helg i parken!

Supre 2 dager i parken! Strålende vær og lite kø på attraksjonene. Klatreparken var veldig bra, og... les mer

Anmeldt 3 dager siden
KF605

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi kosa oss hele dagen! Rafting var den aktiviteten som vi alle var enige var morsom og passet for oss alle. Ellers var både El tempo gigante(Berg og dalbane) og eventyrskipet veldig populære. Vi var besteforeldre på tur med 2 barnebarn. Vi hadde bestilt en dag, det ble litt for lite tid. Neste gang blir det 2 dager. Veldig fin park, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Unni S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Har vært der andre året på rad med Covid-19, og må si de er flinke. De ansatte er hyggelige på tross av at mange av dem er unge og de har med små barn som har stått lenge i kø å gjøre med. Må si vi har kost oss masse.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Sandra_kj92
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Føltes trygt mtp smittevern. Mange gøyale aktiviteter for både store og små barn. Køene var til å leve med. Fin teaterforestilling midt på dagen. Gøyal 4D kino! Anbefaler taco om man skal spise middag i parken.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, emmalN3935XS
Anmeldt 2. august 2021

Skal du ta med deg dine utenlandske\internasjonale venner på tur i Norge, så anbefaler jeg Hunderfossen til de grader også må du dra med vennene dine inn i det mest norskeste slottet i Norge, nettopp eventyrslottet for å oppleve norske folkeeventyr.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ole Chr T
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Som overskriften sier, her er alle tivoli attraksjonene sponset av et eller annet brand. Parken bærer preg av å være bygget i litt hist og pist, det er ikke så mye å se på. Barnas gård er riktignok trivelig, akkurat som alle andre åpne gårder. Ps. At det står flere "vannpistoler" runder forbi på området er et utrolig dårlig påfunn av noen gutter. Det er ikke de guttene (voksne og små) som bruker vannpistolene sin skyld at de er ekstremt irriterende for dem som sitter opp attraksjoner og blir gjennomvåte (les: rundsnurr),det er de guttene som bestilte dem, de guttene skulle jeg gjerne vekket med hageslangen. Min anbefaling er å ikke dra hit, gå heller en tur i fjellet og besøk en gård i stede.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, I8553HHchristianh