Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt i går
Thomasaanerud
Kjempebra.

Hyperakselratoren. Fin park, rolig og ikke så stressende som vanlige fornøyelsesparker. Mye benker... les mer

Anmeldt i dag
Ytthchjl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var i parken i Juli 2021 med tre barn fra 6 til 11.
Hvis du er glad i å stå i kø så er dette stedet for deg. !!

Møtte opp ved åpningstid og sto 30min for å komme inn. Så rett til eventyrslottet for å stå 1,5time til. Sånn fortsatte dagen. Sto 40min med sønnen min for å kjøre for Go-cart. Vi fikk kjøre to runder på en liten bane og var vel ferdig etter ca 2minutter. Så sto vi 1t15min i kø for å komme inn i "badeland". Der var det så fullt i bassenget at man svømte i kø. En ganske kvalm greie.
Totalt en nitrist opplevelse jeg ikke unner min verste fiende.
Som en liten bonus fikk vi parkeringsbot i posten etter hjemkomst. Viste seg at vi ikke var registrert på rette parkerings appen.

Styr unna om du kan.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ReisendeBonde
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi kosa oss hele dagen! Rafting var den aktiviteten som vi alle var enige var morsom og passet for oss alle. Ellers var både El tempo gigante(Berg og dalbane) og eventyrskipet veldig populære. Vi var besteforeldre på tur med 2 barnebarn. Vi hadde bestilt en dag, det ble litt for lite tid. Neste gang blir det 2 dager. Veldig fin park, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Unni S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Har vært der andre året på rad med Covid-19, og må si de er flinke. De ansatte er hyggelige på tross av at mange av dem er unge og de har med små barn som har stått lenge i kø å gjøre med. Må si vi har kost oss masse.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Sandra_kj92
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Føltes trygt mtp smittevern. Mange gøyale aktiviteter for både store og små barn. Køene var til å leve med. Fin teaterforestilling midt på dagen. Gøyal 4D kino! Anbefaler taco om man skal spise middag i parken.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, emmalN3935XS
Anmeldt 2. august 2021

Skal du ta med deg dine utenlandske\internasjonale venner på tur i Norge, så anbefaler jeg Hunderfossen til de grader også må du dra med vennene dine inn i det mest norskeste slottet i Norge, nettopp eventyrslottet for å oppleve norske folkeeventyr.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ole Chr T