Super familiepark

Vi var der uken etter fellesferien og slapp kø ved attraksjonene. Alle som jobber der er hyggelige... les mer

Anmeldt i dag
Laavelivet
Sandefjord, Norge
120% fantastisk, mye moro og opplevelser for store og små

Familietur til Hunderfossen i August 2022. Da vi bestilte opphold på forhånd gledet vi oss og telte... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Smile F
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var så mye for både store og små barn å finne på, så 4 åringen var like sliten som 9 åringen, når parken stengte.

Takk, Majken L
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var i parken i Juli 2021 med tre barn fra 6 til 11.
Hvis du er glad i å stå i kø så er dette stedet for deg. !!

Møtte opp ved åpningstid og sto 30min for å komme inn. Så rett til eventyrslottet for å stå 1,5time til. Sånn fortsatte dagen. Sto 40min med sønnen min for å kjøre for Go-cart. Vi fikk kjøre to runder på en liten bane og var vel ferdig etter ca 2minutter. Så sto vi 1t15min i kø for å komme inn i "badeland". Der var det så fullt i bassenget at man svømte i kø. En ganske kvalm greie.
Totalt en nitrist opplevelse jeg ikke unner min verste fiende.
Som en liten bonus fikk vi parkeringsbot i posten etter hjemkomst. Viste seg at vi ikke var registrert på rette parkerings appen.

Styr unna om du kan.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ReisendeBonde
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi kosa oss hele dagen! Rafting var den aktiviteten som vi alle var enige var morsom og passet for oss alle. Ellers var både El tempo gigante(Berg og dalbane) og eventyrskipet veldig populære. Vi var besteforeldre på tur med 2 barnebarn. Vi hadde bestilt en dag, det ble litt for lite tid. Neste gang blir det 2 dager. Veldig fin park, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Unni S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Har vært der andre året på rad med Covid-19, og må si de er flinke. De ansatte er hyggelige på tross av at mange av dem er unge og de har med små barn som har stått lenge i kø å gjøre med. Må si vi har kost oss masse.

1  Takk, Sandra_kj92
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Føltes trygt mtp smittevern. Mange gøyale aktiviteter for både store og små barn. Køene var til å leve med. Fin teaterforestilling midt på dagen. Gøyal 4D kino! Anbefaler taco om man skal spise middag i parken.

Takk, emmalN3935XS